0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка готельно – ресторанного бізнесу (ID:29366)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 21
Рік виконання: 2011
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
1. Сутність та види ємності ринку послуг готельно-ресторанного господарства, методика її визначення. 2. Стратегія та порядок управління обсягом реалізації послуг в підприємствах готельно-ресторанного господарства. 3. Сума доходів готелю від надання основних і додаткових послуг та іншої діяльності склала 15032 тис.грн, в тому числі доход від реалізації послуг проживання – 11700 тис.грн. Ставка ПДВ – 20%. Загальні поточні витрати – 8230,0 тис.грн., собівартість послуг проживання – 6000 тис. грн., підсумок активів балансу – 10000 тис. грн. Визначити валовий прибуток від реалізації послуг проживання і суму чистого прибутку від усіх видів діяльності, рентабельність реалізації послуг проживання та рентабельність капіталу. 4. ТЕСТ 1. Компенсаційними доплатами до тарифних ставок і посадових окладів в готельних підприємствах, які приймають іноземних туристів, є: 1. доплати за знання іноземних мов 2. доплати за суміщення професій 3. доплати за високу професійну майстерність 2. Премії по результатах роботи за рік відносяться до: 1. фонду додаткової заробітної плати 2. грошових виплат та заохочень за рахунок чистого прибутку 3. фонду основної заробітної плати 3. Яке із вказаних явищ не може бути наслідком зниження споживчого попиту на послуги: 1. зростання цін на послуги 2. скорочення обсягу пропозиції 3. падіння норми прибутку 4. За яких умов збільшення обсягів діяльності підприємства досягається переважно за рахунок підвищення продуктивності праці працівників (ІД-індекс доходу; ІФОП - індекс фонду оплати праці; ІЧ - індекс чисельності працівників)? 1. ІЧ>ІД>ІФОП 2. ІФОП>ІД>ІЧ 3. ІД>ІФОП>ІЧ 5. Попит на які продовольчі товари є найбільш еластичним по ціні: 1. сіль, хліб, сірники 2. м’ясо, сир, цукор 3. шампанське, майонез, ікра осетрова 6. Назвіть власне джерело коштів для формування інвестиційних ресурсів готельного підприємства: 1. випущені підприємством акції 2. випущені підприємством облігації 3. чистий прибуток, направлений на виробничий розвиток 7. Назвіть фактор, який не впливає на суму доходів по депозитних вкладах: 1. розмір депозитного вкладу 2. обсяг реалізованих послуг 3. розмір процентних ставок по депозиту 8. Про зниження платоспроможності готельного підприємства свідчить: 1. зменшення загального коефіцієнту покриття (коефіцієнту загальної ліквідності) 2. збільшення статутного фонду підприємства 3. збільшення розміру нерозподіленого прибутку 9. Що розуміється під поняттям “чистий прибуток” підприємства громадського харчування? 1. величина перевищення сукупного доходу підприємства над сукупними витратами 2. величина перевищення доходу підприємства від основної та іншої операційної діяльності над поточними витратами 3. валовий прибуток без податкових та інших обов’язкових платежів, котрі сплачуються з прибутку 10. До складу оборотних коштів готельного підприємства включаються: 1.оборотні фонди 2.фонди обертання 3.усі перелічені обігові активи Висновки і пропозиції Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову