Особливості державного та громадського регулювання оціночної діяльності в Україні (ID:328013)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3
1. РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ…………………..5
2. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
2.1. Напрями регулювання оціночної діяльності. Фонд державного майна України як основний державний регулятор.
2.2. Державний реєстр суб’єктів оціночної діяльності. Екзаменаційна комісія в оціночній діяльності.
3. ГРОМАДСЬКЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ.
4..СТАНДАРТИ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
4.1. Національні стандарти оціночної діяльності.
4.2. Міжнародні стандарти оціночної діяльності.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
1. РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ.
Регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності являє собою систему механізмів забезпечення (гарантування) достовірності і об’єктивності оцінки майна, а також формування і розвитку відповідної інфраструктури. В процесі регулювання в тій чи іншій мірі досягається присутня конкретному етапу суспільного розвитку “гармонія” суспільно значимих і корпоративних цілей.
Основними механізмами регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності являються:
1. Нормативно-методичне регулювання;
2..Організаційно-правові механізми сегментування і контролю ринку оціночних послуг;
3. Організаційно-правові механізми “внутрішньо корпоративної ієрархії”;
4. Організаційно-правові механізми регулювання доступу на ринок оціночних послуг.
До.механізмів нормативно-методичного.регулювання відносяться: стандартизована оцінка майна, яка полягає в розробці загальних стандартів оцінки майна і комплексу нормативних вимог їх виконання; методичне регулювання окремих специфічних проблем практичної оціночної діяльності на різних сегментах ринку оціночних послуг.
До організаційно-правових механізмів сегментування і контролю ринку оціночних.послуг відносять:жнормативно.правове,“виокремлення”,випадків, обов’язкового проведення оцінки; закріплення різних сегментів ринку об’єктів власності за визначеним типом суб’єктів оціночної діяльності; система контролю якості проведеної оцінки ( рецензування).
Основними організаційно-правовими механізмами “внутрішньо корпоративної ієрархії” являються механізми формування саморегулюючих організацій оцінювачів, їх організаційної структури, а також механізми внутрішньо корпоративної ієрархії членства в них.
Організаційно-правові механізми регулювання доступу на ринок оціночних послуг представлені системою ліцензування (сертифікації) суб’єктів оціночної діяльності, встановленням саморегулюючими організаціями оцінювачів додаткових умов внутрішньої сертифікації для своїх членів і т.д. Реалізація вищевказаних механізмів можлива шляхом державних рішень і впливу, а також шляхом формування суспільних інститутів в цій професійній сфері. Таким чином, сукупність механізмів, які реалізуються державою, складають сутність державного регулювання, і, відповідно, сукупність механізмів, які реалізуються суспільними інститутами – сутність суспільного регулювання.
Історично в оцінці майна і професійній оціночній діяльності в різних країнах склалися різні системи регулювання. На сьогоднішній день можна говорити про три типи систем регулювання оцінки майна і оціночної діяльності.
1-й тип характеризується більш значним впливом суспільного регулювання при використанні досить дієвих механізмів державного регулювання ( в першу чергу, доступу на ринок оціночних послуг і контролю оцінки). Формування такої системи регулювання проходило від механізмів повного суспільного регулювання до впровадження механізмів державного регулювання, що зміцнювало і робило більш прозорим механізм суспільного регулювання.
2-й тип виділяється за ознакою основної ролі державного регулювання при законодавчо закріплених механізмах суспільного регулювання. Історично такий тип склався внаслідок поступового роздержавлення механізмів регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності. До такого типу можна віднести Україну, Білорусь та інші держави колишнього СРСР.
3-й тип характеризується слабким розвитком будь-яких систем регулювання , а іноді і відсутністю таких
Інші роботи з даної категорії: