0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості державного та громадського регулювання оціночної діяльності в Україні (ID:328013)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3 1. РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ…………………..5 2. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 2.1. Напрями регулювання оціночної діяльності. Фонд державного майна України як основний державний регулятор. 2.2. Державний реєстр суб’єктів оціночної діяльності. Екзаменаційна комісія в оціночній діяльності. 3. ГРОМАДСЬКЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ. 4..СТАНДАРТИ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 4.1. Національні стандарти оціночної діяльності. 4.2. Міжнародні стандарти оціночної діяльності. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ. Регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності являє собою систему механізмів забезпечення (гарантування) достовірності і об’єктивності оцінки майна, а також формування і розвитку відповідної інфраструктури. В процесі регулювання в тій чи іншій мірі досягається присутня конкретному етапу суспільного розвитку “гармонія” суспільно значимих і корпоративних цілей. Основними механізмами регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності являються: 1. Нормативно-методичне регулювання; 2..Організаційно-правові механізми сегментування і контролю ринку оціночних послуг; 3. Організаційно-правові механізми “внутрішньо корпоративної ієрархії”; 4. Організаційно-правові механізми регулювання доступу на ринок оціночних послуг. До.механізмів нормативно-методичного.регулювання відносяться: стандартизована оцінка майна, яка полягає в розробці загальних стандартів оцінки майна і комплексу нормативних вимог їх виконання; методичне регулювання окремих специфічних проблем практичної оціночної діяльності на різних сегментах ринку оціночних послуг. До організаційно-правових механізмів сегментування і контролю ринку оціночних.послуг відносять:жнормативно.правове,“виокремлення”,випадків, обов’язкового проведення оцінки; закріплення різних сегментів ринку об’єктів власності за визначеним типом суб’єктів оціночної діяльності; система контролю якості проведеної оцінки ( рецензування). Основними організаційно-правовими механізмами “внутрішньо корпоративної ієрархії” являються механізми формування саморегулюючих організацій оцінювачів, їх організаційної структури, а також механізми внутрішньо корпоративної ієрархії членства в них. Організаційно-правові механізми регулювання доступу на ринок оціночних послуг представлені системою ліцензування (сертифікації) суб’єктів оціночної діяльності, встановленням саморегулюючими організаціями оцінювачів додаткових умов внутрішньої сертифікації для своїх членів і т.д. Реалізація вищевказаних механізмів можлива шляхом державних рішень і впливу, а також шляхом формування суспільних інститутів в цій професійній сфері. Таким чином, сукупність механізмів, які реалізуються державою, складають сутність державного регулювання, і, відповідно, сукупність механізмів, які реалізуються суспільними інститутами – сутність суспільного регулювання. Історично в оцінці майна і професійній оціночній діяльності в різних країнах склалися різні системи регулювання. На сьогоднішній день можна говорити про три типи систем регулювання оцінки майна і оціночної діяльності. 1-й тип характеризується більш значним впливом суспільного регулювання при використанні досить дієвих механізмів державного регулювання ( в першу чергу, доступу на ринок оціночних послуг і контролю оцінки). Формування такої системи регулювання проходило від механізмів повного суспільного регулювання до впровадження механізмів державного регулювання, що зміцнювало і робило більш прозорим механізм суспільного регулювання. 2-й тип виділяється за ознакою основної ролі державного регулювання при законодавчо закріплених механізмах суспільного регулювання. Історично такий тип склався внаслідок поступового роздержавлення механізмів регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності. До такого типу можна віднести Україну, Білорусь та інші держави колишнього СРСР. 3-й тип характеризується слабким розвитком будь-яких систем регулювання , а іноді і відсутністю таких