0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ціноутворення (ID:333459)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 3
Рік виконання: 2020
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
1. В умовах ринкової економіки ціна відіграє дестабілізуючу роль, якщо попит: 1) перевищує пропозицію; 2) дорівнює пропозиції; 3) менший за пропозицію. 2. З методів державного регулювання цін до економічних зараховують та¬кий метод: 1) встановлення граничного рівня ціни; 2) надання податкових пільг; 3) встановлення граничного рівня торговельної надбавки; 4) встановлення фіксованої ціни. 3. Відпускна ціна підприємства — це: 1) витрати підприємства; 2) витрати підприємства та прибуток; 3) витрати підприємства та торговельна надбавка; 4) витрати підприємства та податок на додану вартість; 5) прибуток і податок на додану вартість. 4. На підприємствах, що виробляють модні вироби високої якості, застосо¬вується така стратегія: 1) психологічного впливу; 2) лідера на ринку; 3) престижної ціни; 4) просування на ринок. 5. Для товару, виробництво якого скорочується або взагалі припиняється, застосовується така стратегія: 1) гнучкої ціни; 2) сегмента ринку; 3) довгострокової ціни; 4) ціноутворення на товари, зняті з виробництва. 6. Серед методів державного регулювання цін до адміністративних зарахо¬вують метод: 1) встановлення податкових пільг; 2) насичення ринку товарами; 3) встановлення граничного рівня торговельної надбавки. 7. На підвищення цін впливають такі чинники: 1) при відносно стабільних доходах споживачів пропозиція перевищує попит; 2) підвищення продуктивності праці; 3) неефективне використання капіталу, устаткування, робочої сили. 8. До біржової зараховують ціну: 1) постійну; 2) котирувальну; 3) СIF; 4) FOB; 5) монопольну. 9. Торговельна надбавка — це: 1) частина податку на додану вартість; 2) частина собівартості продукції виробника; 3) витрати торговельного підприємства; 4) витрати торговельного підприємства та податок на додану вартість; 5) витрати та прибуток торговельного підприємства. 10. Якщо ціна встановлюється однаковою для будь-якого товару або послуги, пропонується така стратегія: 1) єдиної ціни; 2) масових закупівель; 3) гнучкої ціни; 4) сегмента ринку. 11. Якщо ціна підприємства встановлюється відповідно до ціни підприємства, що має на ринку найбільшу питому вагу, застосовується така стратегія: 1) просування на ринок; 2) психологічного впливу; 3) престижної ціни; 4) лідера на ринку. 12. На зниження ціни впливають такі чинники: 1) ажіотажний попит; 2) при відносно стабільних доходах споживачів пропозиція перевищує попит; 3) заробітна плата збільшується швидшими темпами, ніж продук¬тивність праці та виробництво товарів і послуг; 4) низька ефективність використання основного капіталу, устаткуван¬ня, робочої сили. 13. Між ціною та попитом існує така взаємозалежність: 1) зі зниженням ціни попит збільшується; 2) з підвищенням ціни попит підвищується; 3) з підвищенням попиту ціна підвищується. 14. При укладанні контракту та визначенні ціни сорту та якості виробу віддають перевагу такій ціні: 1) твердій; 2) індикативній; 3) монопольній; 4) базисній. 15. Цінова знижка — це частина: 1) собівартості торговельного підприємства; 2) торговельної надбавки; 3) відпускної ціни виробника, що передається торговельному підприєм¬ству; 4) податку на додану вартість. 16. Якщо ціна встановлюється нижчою, ніж у конкурентів, і меншою від "круглої" цифри, застосовується така стратегія: 1) психологічного впливу; 2) просування на ринок; 3) лідера на ринку; 4) престижної ціни. 17. Якщо ціна встановлюється відповідно до змін кон'юнктури ринку, пропо¬нується така стратегія: 1) сегмента ринку; 2) довгострокової ціни; 3) гнучкої ціни; 4) "збирання вершків". 18. Між ціною та пропозицією існує така взаємозалежність: 1) з підвищенням ціни пропозиція підвищується; 2) з підвищенням ціни пропозиція знижується; 3) з підвищенням пропозиції ціна знижується. 19. Дефіцит виникає тоді, коли ціна виробу: 1) перевищує ціну рівноваги; 2) дорівнює ціні рівноваги; 3) нижча за ціну рівноваги. 20. Нижчою за собівартість встановлюється така ціна: 1) монопольна; 2) демпінгова; 3) постійна; 4) фіксована.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову