0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка конкурентоспроможності підприємства на основі теорії ефективної конкуренції (ID:382255)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 60
Рік виконання: 2020
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП Теоретичні основи оцінки конкурентоспроможності 7 1.1. Сутність конкурентоспроможності підприємства 7 1.2. Підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 19 1.3. Особливості оцінки конкурентоспроможності підприємства на основі теорії ефективної конкуренції 29 Дослідження стану галузі і основних показників діяльності підприємства ТОВ «ФМ Сладик» 36 2.1. Аналіз тенденцій розвитку галузі, в якій працює підприємство 36 2.2. Аналіз основних техніко-економічних показників підприємства 41 Дослідження конкурентоспроможності підприємства ТОВ «ФМ Сладик» на основі теорії ефективної конкуренції 46 3.1. Аналіз ефективності управління виробничим процесом на підприємстві 46 3.2. Оцінка управління обіговими активами підприємства 48 3.3. Аналіз ефективності управління збутом на підприємстві 53 3.4. Оцінка конкурентоспроможності підприємства на основі теорії ефективної конкуренції 53 Шляхи вирішення стратегічних проблем підприємства ТОВ «ФМ Сладик» 55 4.1. Обґрунтування прогнозної фінансової звітності підприємства 55 4.2.Розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємстві 57 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В умовах сучасної ринкової економіки та зростаючу кількість нових великих та малих підприємств зростає і конкуренція. Важливим показником діяльності підприємства є конкурентоспроможність підприємства та конкурентоспроможність товару. Високий показник відзначає, що підприємство, виконав усі вимоги ринку зможе розраховувати на високий фінансовий результат. Особливим аспектом є аналіз конкурентоспроможності підприємства в умовах ефективної конкуренції. Де важливу роль відіграє вплив наступних показників. ефективність виробничої діяльності, фінансове положення підприємства, ефективність організації збуту та просування товару, конкурентоспроможність товару. Вивченням питань конкуренції та конкурентоспроможності підприємства та продукції, теорію ефективної конкуренції заямалися як вітчизняні так і зарубіжні вчені. Класикою в науці є вчення та труди М. Портера, де він описав поняття «Конкуренція. Також це питання вивчали Л. В. Балабанова , В. Ф. Гамалій, Г. В. Савицька, О. М. Шконова та інші. Але світ змінюється, труди науковців втрачають актуальність. Та з безлічі підходів та методів до вивчення конкурентоспроможності на підприємстві в умовах ефективної конкуренції оберемо найбільш актуальні та підходящі. Мета роботи – вивчити теоретичні основи конкурентоспроможності підприємства на основі теорії ефективної конкуренції. Об’єкт дослідження – процес формування конкурентоспроможності на підприємстві ТОВ «ФМ Сладик» Предмет дослідження - управління конкурентоспроможність на ТОВ «ФМ Сладик». Задачі дослідження: 1. Вивчити теоретичні поняття «конкуренція», «конкурентоспроможність». 2. Провести аналіз техніко-економічних показників 3. Проаналізувати ринок морозива та конкурентоспроможність товару. 4. Розробити заходи щодо вдосконалення конкурентоспроможності на підприємстві ТОВ «ФМ Сладик». У першому розділі розглянуті сутність конкурентоспроможності підприємства та підходи до оцінки. Особливості оцінки конкурентоспроможності підприємства на основі теорії ефективної конкуренції. У другому розділі досліджується стан галузі і основних показників діяльності підприємства ТОВ «ФМ Сладик», зокрема аналіз тенденцій розвитку галузі, в якій працює підприємство та аналіз основних техніко-економічних показників підприємства. У третьому розділі досліджується конкурентоспроможність підприємства ТОВ «ФМ Сладик» на основі теорії ефективної конкуренції та проводиться аналіз ефективності управління виробничим процесом на підприємстві, оцінка управління обіговими активами підприємства, аналіз ефективності управління збутом на підприємстві, оцінка конкурентоспроможності підприємства на основі теорії ефективної конкуренції. Четвертий розділ містить обґрунтування прогнозної фінансової звітності підприємства та розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємстві. В умовах сучасного ринка та безжалісної конкуренції треба детально аналізувати показники діяльності підприємства за для процвітання та здобуття високих фінансових показників.