0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація процесу продажу товарів і обслуговування покупців у магазині (ID:49676)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 52
Рік виконання: 2012
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1.Організація процесу продажу товарів і обслуговування покупців у магазинах 2. Методологічні підходи до оцінки якості торговельного обслуговування покупців 3. Дослідження та аналіз організації продажу товарів та якості обслуговування покупців у магазині «АТБ-маркет» ТОВ «АТБ-маркет» 4. Шляхи вдосконалення організації продажу товарів та якості обслуговування покупців у магазині «АТБ-Маркет» ТОВ «АТБ-маркет» ВИСНОВОК ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ Додаток А Додаток Б Додаток В Додаток Г
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову