0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Екзаменаційний білет. Туристичне підприємство займається організацією еко-турів. В середньому обсяг продажу турів за рік складає 800 од., середня ціна реалізації 500 грн, а змінні витрати на обслуговування одного туриста 220 грн. Передбачене збільшення ці (ID:523867)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 3
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Готова робота
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Відповісти на тестові питання: 1. До екзогенних факторів туристичного споживання відносяться: A. сімейний стан споживача; B. психологічні, фізичні та інтелектуальні особливості споживачів туристичних продуктів; C. рівень споживчої культури особистості; D. вплив реклами на споживання послуг туризму та гостинності. 2. Результат діяльності туристичного підприємства по задоволенню відповідних потреб туристів і екскурсантів – це: A. туристична послуга; B. туристичний ресурс; C. туристичне споживання; D. туристична інфраструктура. 3. До основних завдань економічної діяльності суб’єктів туристичного бізнесу не належать: A. створення та надання туристичних послуг; B. формування ринку туристичних послуг; C. удосконалення інфраструктури туризму; D. освоєння методів оцінювання економічної, соціальної та екологічної ефективності виконання планових рішень. 4. За туристичного експорту потоки туристів і платежів: A. йдуть в різних напрямах; B. йдуть в одному напрямі; C. мають циклічний характер; D. ніяк не пов’язані між собою 5. Концепція, що пояснює причини і мотиви вибору визначених місць і регіонів як територій, що служать для потреб відпочинку: А. концепція туризму як зустрічі; В. теорія дифузії інновацій; С. теорія периферії В. Крісталера; D. концепція туристичної функції 6. Туристичний ринок можна розглядати в якості: A. сукупності покупців та продавців туристичного продукту; B. сукупності матеріальних ресурсів туристського підприємства; C. сукупності нематеріальних ресурсів туристського підприємства; D. способи пересування, які вибере турист, їх вартість, комфортність, швидкість і надійність. 7. Сукупність інститутів і організацій, які обслуговують туристичний ринок і виконують певні функції по забезпеченню нормального режиму його функціонування: А. Конкуренція В. Інфраструктура ринку С. Кон'юнктура ринку D. Середовище туристичного підприємства 8. До операційних витрат туристичного підприємства відносяться: А. Витрати, пов’язані із подоланням наслідків надзвичайних подій; В. Збитки від участі в капіталі інших підприємств; С. Витрати, що включаються в собівартість туристичного продукту; D. Витрати на сплату відсотків за кредит 9. Джерелом доходу туристичного підприємства є: А. Виторг від реалізації туристичних продуктів та послуг; В. Надходження авансів від покупців; С. Повернення грошей партнерами; D. Всі відповіді вірні 10. До постійних витрат у туризмі відносять: А. Усі прямі витрати, пов'язані з закупівлею послуг транспортування, розміщення, харчування, культурним та рекреаційно-оздоровчим обслуговуванням туристів; В. Витрати на рекламу, адміністративно-управлінські витрати; С. Витрати, пов'язані з візовим обслуговуванням одного туриста або групи туристів; D. Оплата послуг груповодів і гідів-перекладачів. 11. Процес поступового перенесення вартості основних фондів на вартість вироблених з їх використанням продуктів (послуг) називається: А. Оборот основних фондів; В. Амортизація основних фондів; С. Знос основних фондів; D. Лізинг основних фондів 12. До складу оборотних фондів туристичного підприємства входять: А. Засоби праці та інвентар з терміном експлуатації більше одного року; В. Будівлі, споруди та передавальні пристрої; С. Гроші на рахунках підприємства; D. Меблі та комп’ютерна техніка 13. Маркетинг-мікс в туризмі складається з: А. 4 елементів; В. 5 елементів; С. 3 елементів; D. 7 елементів 14. До об'єктів економічної стратегії туристичних підприємств належить: A. Окремі туристичні послуги або комплекс туристичних послуг, що утворюють туристичний продукт; B. Поведінка на ринку і конкурентна боротьба; C. Технологія туристичної діяльності; D. Всі відповіді вірні 15. Поріг безпечності туристичного підприємства знаходиться: А. Як різниця між фактичною виручкою від реалізації туристичних послуг та доходом від реалізації турпродукту в точці беззбитковості; В. Як відношення фактичної виручки від реалізації туристичних послуг до доходу від реалізації турпродукту в точці беззбитковості; С. Як відношення обсягу реалізації туристичного продукту в межах плану до загального обсягу реалізації туристичного продукту за планом за весь період; D. Вірної відповіді немає 16. Аналіз співвідношення витрат, обсягу випуску й прибутку називається: А. АВС-аналіз; В. SWOT-анпліз; С. XYZ-аналіз; D. CVP-аналіз. 17. Відносний показник прибутковості, що характеризує ефективність господарської та фінансової діяльності підприємства.: А. Рентабельність підприємства; В. Ліквідність бізнесу; С. Платоспроможність підприємства; D. Фінансова стійкість підприємницької діяльності 2. Задача 1 Туристичне підприємство займається організацією еко-турів. В середньому обсяг продажу турів за рік складає 800 од., середня ціна реалізації 500 грн, а змінні витрати на обслуговування одного туриста 220 грн. Передбачене збільшення ціни реалізації на 10 % не створить додаткових постійних та змінних витрат. Визначити відсоток беззбитковості зміни обсягів продажів. Задача 2 Мультиплікатор для регіону дорівнює 1,8. Початковий зростання інвестицій в туристську індустрію склав 60 млн грн. Яким буде приріст чистого національного продукту від туристського обслуговування в регіоні?