0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФРАНЧАЙЗИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ (ID:535452)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 4
Рік виконання: 2022
Вартість: 125
Купити цю роботу
Зміст
ФРАНЧАЙЗИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ведення бізнесу на основі франчайзингу є особливою формою ділового співробітництва. При цьому передбачається надання на платній основі великою організацією (франчайзером), яка веде успішний бізнес, має добре відоме ім’я та репутацію на ринку, іншій невеликій організації або індивідуальному підприємцеві (франчайзі), сукупності виключних прав на ведення господарської діяльності з використанням її фірмового імені, торгової марки, інновацій, стандартів ведення підприємницької діяльності, технологій та комерційної інформації впродовж установленого терміну на встановленій території та на визначених умовах [6, с. 40]. Однак, підприємства, які вирішили вести свою діяльність з орієнтацією на франчайзингову стратегію, іноді можуть зіштовхнутися з певних проблемами, а саме [3, с. 14]:  макроекономічними (проблеми, які впливають на межі існування франчайзингу);  специфічними (проблеми, які безпосередньо впливають на реалізацію підприємницької активності у сфері франчайзингу). До макроекономічних проблем ведення бізнесу на умовах франчайзингової стратегії розвитку відносять: 1. Загострення проблеми на ринку праці України – рівень безробіття в останні роки повільно, але зростає. 2. Високий рівень тіньової економіки, тобто – в Україні на даний момент існує високий рівень корупції. До специфічних чинників, які негативно впливають на розвиток франчайзингової діяльності в Україні слід віднести: 1. Недосконалість нормативно – правової бази. За рівнем розвитку правового поля франчайзингові відносини відносяться до законодавчо не підкріплених, оскільки нині немає жодного нормативно – правового акту, який би їх безпосередньо регулював. Положення Цивільного та Господарського Кодексів України розглядають тільки одну з його форм – комерційну концесію. Законність укладення договору франчайзингу можна спостерігати у ст. 42 Конституції України у відповідності з якою кожен громадянин України має право займатися підприємницькою діяльністю, яка не забороняється Законом [4, с. 1]. Використана література: 1. Андрощук Г. Франчайзинг: определение, преимущества, перспективы [Текст] / Г. Андрощук, В. Денисюк // Бизнес-информ. – 2017. – № 19. – С. 10 – 15. 2. Європейська федерація франчайзингу [Електронний ресурс]/ [сайт]. - Режим доступу: http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique6 3. Кац Р.Б. Франчайзинг: построение предприятия, бухгалтерский учет, правовые аспекты [Текст] / Р.Б. Кац. – М.:СПб, 2010. – 179 с.