Організація експортних операцій підприємства» ( на матеріалах АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ФАРМАК») (ID:696380)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1Загальна характеристика АТ « ФАРМАК» 5
РОЗДІЛ 2 Основи організації експортної діяльності АТ « ФАРМАК» 12
РОЗДІЛ 3 Алгоритм організації зовнішньторговельної операції АТ « ФАРМАК» 17
РОЗДІЛ 4 Обґрунтування доцільності здійснення альтернативної зовнішньотроговельної операції за профілем діяльності АТ « ФАРМАК» 27
РОЗДІЛ 5.Прогнозна оцінка ефективності запропонованої зовнішньоторговельної операції 37
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТКИ 47
Зразок роботи
Актуальність теми. Експортно-імпортні операції є особливим видом економічної діяльності, тісно пов’язаної, тією або іншою мірою, з усіма галузями господарської системи Ураїни. В Україні міжнародні операції завжди були та залишаються пріоритетним напрямом політики держави, що у свою чергу створює підґрунтя для розвитку вигідної торгівлі і сприятливого інвестиційного клімату в країні.
Фармацевтичний ринок є одним із найдинамічніших в Україні. За даними Proxima Research, загальний український фармацевтичний ринок, включаючи роздрібну торгівлю та лікарні, у 2021 році зріс на +16,9% до 58,7 млрд грн. У доларах США розмір ринку становить 2,3 мільярда доларів. США, -0,4% менше, ніж у 2020 році, фізичні - 1,1 млрд упаковок (зростання на +4,0%).
Ринкова економіка висуває високі вимоги до управління фінансами підприємств та господарською діяльністю. Тому забезпечення фінансової стійкості бізнесу вимагає від останнього правильного вибору та глибокого обґрунтування своєї діяльності, у тому числі зовнішньоекономічної. З огляду на це тема курсової роботи є важливою та актуальною.
Мета: розробка пропозицій щодо підвищення ефективності експортної діяльності АТ «ФАРМАК».
Завдання згідно поставленої мети:
1. Охарактеризувати діяльність та АТ«ФАРМАК»;
2. Дослідити експортної можливості фармацевтичної компанії;;
3. Надати рекомендації щодо покращення зовнішньоторговельних операцій АТ «ФАРМАК»
Об‘єкт: здійснення експортної діяльності АТ «ФАРМАК».
Предмет: сукупність практичних підходів для демонстрації напряму підвищення ефективності зовнішньоторговельної діяльності АТ «ФАРМАК».
У курсовій роботі використовуються такі методи дослідження: Статистичні методи економічного аналізу та дослідження числових даних: горизонтальний (індикаторна динаміка) аналіз; аналіз літератури (дослідження літератури, закони та нормативні акти); математичний аналіз і прогнозування; логічне узагальнення.
Інші роботи з даної категорії: