Оцінка й підвищення задоволеності споживачів (ID:697048)
Зміст
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕOРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ 4
1.1. Сутність поняття задоволеності споживача 4
1.2. Методи оцінки задоволеності споживача 7
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧА 11
2.1. Оцінка сучасного стану вітчизняного ринку морозива 11
2.2. Аналіз конкурентного середовища ринку морозива України 14
2.3. Оцінка задоволенності споживачами продукцією ТМ «Рудь» 16
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧА 22
3.1. Напрями підвищення задоволенності та лояльності споживачів 22
3.2. Заходи щодо підвищення рівня задоволенності морозивом 27
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
Зразок роботи
Актуальність теми. Однією з важливих тенденцій, зумовле-них невпинно зростаючою протягом останніх десятиліть ринковою турбулентністю, є перетворення споживачів на найбільш цінний актив будь-якої компанії. Успіху в конкуренції досягають лише ті компанії, яким вдалося вибудувати зі своїми клієнтами стійкі, тривалі взаємо-відносини, що зберігаються як у відносно сприятливі періоди, так і під тиском економічних негараздів.
Підприємству необхідно постійно проводити моніторинг інформації про задоволеність споживачів, визначивши способи одержання цієї інформації, вчасно розробляти методи вимірювання й аналізувати отриману інформацію з метою задоволення запитів й очікувань споживачів харчової продукції.
Прикладні аспекти оцінки та підвищення задоволеності споживачів у розглядали Дж. Фраерінг, М. Мінор, Н. Омар, С. Уел, Н. Азіз, С. Алам, Д. Сікулич, М. Мандарич та ін. Оприлюднені результати численних досліджень задоволеності споживачів у різних сферах. В Україні зазначеній тематиці присвячено наукові публікації таких авторів, як С. Лилик, М. Лилик, О. Літовкіна, М. Руденко, І. Рябченко та ін.
Мета дослідження - розробка практичних рекомендацій щодо оцінки задоволеності споживачів та заходів її підвищення.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:
дослідити сутність поняття задоволеності споживача;
розглянути методи оцінки задоволеності споживача;
оцінити сучасний стан вітчизняного ринку морозива;
проаналізувати конкурентне середовище ринку морозива України;
оцінити задоволеність споживачами продукцією ТМ «Рудь»;
визначити напрями підвищення задоволенності та лояльності споживачів;
запропонувати заходи щодо підвищення рівня задоволенності морозивом.
Об’єктом дослідження є прoцeс підвищення рівня задоволенності морозивом.
Предметом дослідження є тeoрeтичнi, мeтoдoлoгiчнi тa прaктичнi aспeкти оцінки рівня задоволенності морозивом.
В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання.
Теоретичною і методологічною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики оцінки й підвищення задоволеності споживачів, законодавчі та нормативні акти.
Обсяг і структура курсової роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: