0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інновації у економічній діяльності. Моделі інновацій (ID:842006)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 7
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
1. Розкрийте суть потрійної моделі інновацій та її значення у формуванні економіки знань. 2. Охарактеризуйте модифікації потрійної моделі інновацій у працях сучасних вчених (чотикратна та п’ятикратна моделі інновацій). Тестові завдання:
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тестові завдання: 1. Економіка, заснована на знаннях, зосереджена на таких основних потенціалах: a) людський капітал та інноваційна система; b) ІКТ технології; c) інституційно-правове середовище; d) усі відповіді правильні. 2. Основні виміри соціальної системи в економіці знань: a) знання, економіка, географія; b) технології, знання, економіка; c) інновації, економіка, знання; d) інституційне середовище, технології, знання. 3. Серцевиною суспільства знань є: a) технократи; b) освічені люди; c) заможні люди; d) глобалізатори. 4. Першою стратегічною концепцією розвитку економіки знань у Європі було: a) стратегія «Європа 2020»; b) Лісабонська стратегія; c) стратегія сталого розвитку; d) концепція розвитку людини. 5. Довгостроковий бюджет ЄС на 2021-2027 роки відрізняється від попередніх бюджетів, оскільки він включає такі нові пріоритети: a) наукові дослідження; b) транс'європейські мережі та зовнішні (міжнародні) проекти; c) програми, керовані безпосередньо на рівні ЄС (прикордонний нагляд); d) усі відповіді правильні. 6. Термін «інновація» в контексті концепції економіки знань розглядається як: a) створення та застосування нових знань з метою досягнення конкурентної переваги; b) сучасний стан глобалізаційних процесів; c) тенденції невизначеності та ризику; d) економічні кризи. 7. Підвищення інноваційності компанії є результатом не випадкових дій, а ефектом: a) інформаційної асиметрії; b) невизначеності; c) цілеспрямованої інноваційної стратегії; d) глобального балансу. 8. Основним показником, що характеризує рівень розвитку економіки знань на макроекономічному рівні та використовується в міжнародних порівняннях є: a) Індекс економіки, заснованої на знаннях; b) Глобальний індекс знань (GKI); c) Індекс глобальної конкурентоспроможності; d) Індекс людського розвитку. 9. GKI складається з комплексних субіндикаторів, які висвітлюють результативність таких ключових секторів: a) доуніверситетська освіта, технічна, професійна освіта і навчання, вища освіта; b) наукові розробки та інновації; розвиток економіки; c) інформаційно-комунікаційні технології; сприятливе середовище; d) усі відповіді правильні. 10. Науковий підхід до визначення рівня розвитку економіки знань на мікроекономічному рівні: a) відносна прибутковість, тобто в порівнянні з конкурентами в галузі; b) знання компанії та її продукція на ринку; c) методологія доданої вартості знань; d) сприйняття компанії оточенням, рівень лояльності. 11. Рентабельність знань (ROK) визначається як: a) співвідношення чистого прибутку до власного капіталу; b) відношення доданої вартості знань до вартості використання знань; c) співвідношення чистого прибутку до активів; d) усі відповіді правильні. 12. Інноваційна модель потрійної спіралі базується на: a) зв'язках між людським капіталом, інноваціями та економікою; b) взаємодії між трьома базовими елементами економіки знань: університетами, які займаються фундаментальними дослідженнями, виробництвом товарів та послуг, підприємницькими структурами, які конкурують на ринках; урядами, які регулюють ринки; c) розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та інновацій; d) дослідженнях та їх практичному впровадженні. 13. В основі інноваційної моделі потрійної спіралі лежать: a) інновації та дослідження; b) інформаційно-комунікаційні технології; c) патент як результат інновацій та основа економіки знань; d) сприятливе інституційне середовище. 14. Посередниками між трьома елементами моделі потрійної спіралі є: a) офіси трансферу технологій; b) наукові парки; c) підприємницькі університети; d) усі відповіді правильні. 15. Чотирьохкратна модель інноваційної спіралі доповнює інноваційну модель: a) важливістю громадянського суспільства; b) глобалізаційних процесів; c) невизначеності соціально-економічних процесів; d) правильної відповіді немає. 16. Модель п’ятикратної спіралі інновацій доповнює інноваційну модель: a) значенням науково-технічного прогресу; b) значенням природного середовища; c) поширенням глобалізації; d) правильної відповіді немає. 17. Людський капітал - це: a) усі психофізичні особливості особистості, такі як: вроджені здібності, база знань, рівень освіти, культурний рівень, соціально-економічна активність, світогляд тощо; b) рівень знань, освіти та індивідуальних компетенцій особи; c) немає правильної відповіді; d) усі відповіді правильні. 18. Людський капітал характеризується такими ознаками: a) ним не можна торгувати на ринку; b) основним чинником зростання людського капіталу є час, витрачений індивідом на накопичення та примноження індивідуальних знань; c) розвиток людського капіталу безпосередньо підтримує економічне зростання і, водночас, розвиток підприємств; d) усі відповіді правильні. 19. Сучасним показником рівня розвитку людського капіталу на макроекономічному рівні для міжнародних порівнянь є: a) Індекс економіки, заснованої на знаннях; b) Глобальний індекс знань (GKI); c) Індекс людського капіталу; d) Індекс людського розвитку. 20. Основними ознаками організації чи підприємства, заснованих на знаннях, є: a) структура інвестицій у нематеріальні активи; b) управлінські технології інтелектуальним капіталом; c) організаційна культура, адаптована до нових умов, сприяюча управлінню знаннями; d) усі відповіді правильні.