Зразок роботи
В умовах ринкової економіки велика увага приділяється питанням якості продукції. Оскільки підприємство, що випускає якіснішу продукцію, є більш конкурентоспроможним. Конкурентна боротьба над ринком змушує підприємства розробляти системи підвищення якості.
Для споживача також важливою є якісна продукція. Тому підприємство саме зацікавлене у випуску якісних виробів. Однак це потребує витрат. Відповідно існує потреба у систематизації. Для цього і існують системи управління якістю. Вони дозволяють забезпечити максимально ефективний контроль якості продукції, при цьому не підвищуючи рівень витрат.
Актуальність теми. Підвищення якості - завдання для будь-якого підприємства, особливо на сучасному етапі, коли для отримання максимального прибутку, неоціненне значення має такий фактор, як «якість», що забезпечує її конкурентоспроможність. Про питання якості почали замислюватися ще минулого століття, коли тільки починало розвиватися промислове виробництво. Тоді предмети праці створювалися ремісниками, які знали вимоги лише небагатьох своїх покупців. З розвитком промислового виробництва та поділу праці перелік робіт зріс настільки, що робітник втратив з уваги кінцевий продукт праці. Внаслідок цього різко зросла проблема якості.
Якість продукції - це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовільняти конкретні потреби згідно з їх призначенням, визначаючи якість продукту, необхідно виявити ряд найбільш бажаних товарних властивостей для споживача. Якість продукції є показником діяльності та конкурентоспроможності підприємства.
В сучасних умовах ринкової економіки, якість відіграє важливу роль у підвищенні рівня життя населення, а також рівень розвитку підприємства, об'єм підприємства, і на величину прибутку. Рівень розвитку підприємства та збільшення його прибутку, як раз таки залежать, в першу чергу, від рівня якості продукції підприємства. Для кожного підприємства, важливим є підвищення та удосконалення рівень якості. В сучасному світі, в умовах розвитку міжнародної торгівлі, успіх галузей виробництва на зовнішньому та внутрішньому ринку, буде залежати від дотримання міжнародних стандартів якості.
Проблеми якості є дуже актуальньним для розвитку всіх галузей підприємств, хaрaктерним ці проблеми є для усіх бeз винятку крaїн світу, вони нaбувають нoвoї, особливої актуальності по мірі поглиблення ринкових відносин
Об’єкт аналізу:« McDonald’s Юкрейн ЛТД».
Предметом аналізу: контроль якості продукціїї на підприємстві.
Метою курсової: аналіз контрою якості продукції на прикладі підприємства «McDonald’s Юкрейн ЛТД».
У відповідністю з метою було вирішено наступні завдання:
Ознайомитися із основами якості та економічної категорії;
Визначити характеристику McDonald’s Юкрейн;
аналізовано оцінку якості продукції McDonald’s;
визначено основні напрями підвищення контроля якості на підприємстві;
розглянули фактори впливу на якість продукції.
Методи аналізу: монографічні, статистичні: табличний, графічний, ретовдінаміки; порівняльного аналізу.
Джерелами інформації для виконання курсової роботи є: нормативно-законодавчі документи, статистичні матеріали, фактичні дані про результати діяльності об’єкта дослідження, прайс-листи, наукові статті, звітність McDonald’s, сайти мережі Інтернет та ін.
Структура дослідження складається із вступу трьох розділів, а також висновків, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи – 38 сторінок, у списку літератури 31 найменувань.