звіт пз практики McDonald's (ID:943995)
Зміст
ЗМІСТ
Розділ 1. Аналіз організаційно-правових характеристик підприємства 2
Розділ 2. Маркетингова діяльність підприємства 6
Розділ 3. Фінансово-економічні показники діяльності підприємства 12
Розділ 4. Організація виробництва й управління підприємством 21
Розділ 5. Трудові ресурси та управління персоналом на підприємстві 35
Розділ 6. Прогнозні показники діяльності підприємства 42
Розділ 7. Доходи торговельного підприємства та шляхи їх збільшення 46
Список використаних джерел 54
Зразок роботи
ПІІ «Макдональдс Юкрейн ЛТД» з 15% часткою ринку є лідером у своєму сегменті. За понад 20 років існування McDonald's в Україні установи компанії відвідало близько 670 мільйонів гостей. Щодня McDonald's обслуговує близько 400 000 відвідувачів. McDonald's є одним з найбільших іноземних інвесторів в Україні: компанія вже інвестувала понад 220 мільйонів доларів у розвиток мережі McDonald's та інфраструктуру нашої країни. Станом на 2020 рік в Україні працює 93 ресторани у 20 містах та двох селах.
Таблиця 1.1
Короткий опис ПП «Макдональдс Юкрейн ЛТД»
Статутний капітал (грн., 2020 р.): 90180200
Чистий прибуток (грн., 2020 р.): 6339580000
Дата держреєстрації: 05.12.1995
Форма власності: Підприємство з іноземними інвестиціями
Види діяльності: 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування (основний)
10.52 Виробництво морозива
11.07 Виробництво безалкогольних напоїв; виробництво мінеральних вод та інших вод розлитих у пляшки
46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами
85.32 Професійно-технічна освіту
47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах
68.20 Оренда і управління власною або орендованої нерухомістю
Середня кількість працівникі в (осіб) 10775
ПІІ «Макдональдс Юкрейн ЛТД» має ієрархічний тип організаційної структури управління, який містить 6 рівні, що схематично представлено на рис. 1.1.
Рис. 1. 1 Організаційна структура ПІІ «Макдональдс Юкрейн ЛТД»
Переваги організаційної структури «Макдоналдс»: чіткий поділ праці сприяє появі висококваліфікованих фахівців у кожній справі; строга ієрархія рівнів управління, при якій дії нижчої ланки управління контролюються вищим; формальна знеособленість керівників, зобов'язаних дотримуватися інструкцій та приписів щодо займаної посади; найм на роботу у суворій відповідності з кваліфікацією працівника та його звільнення «суворо за законом».
Організація системи прогнозування та планування доходів ПІІ «Макдональдс Юкрейн ЛТД» передбачає:
обгрунтування видів діяльності, доцільних для здійснення торговим підприємством;
встановлення критеріїв ефективності укладання комерційних угод для закупівлі товарів;
формування гнучкої цінової політики під час закупівлі та продажу товарів;
використання системи цінових знижок, своєчасність їх впровадження, що дозволяє забезпечити розширення обсягів реалізації товарів (під час надання знижок покупцям) чи збільшення обсягів доходів (під час уторговування знижок, які надаються постачальниками);
визначення економічно обгрунтованого розміру торговельних надбавок (знижок).
ПІІ «Макдональдс Юкрейн ЛТД» розраховує величину прибутку від реалізації товарів і послуг у такій послідовності: спочатку визначають потребу в чистому прибутку, виходячи з напрямів її використання, враховують податок на прибуток і таким чином визначають валовий прибуток. Далі розраховують вплив тих факторів, що характеризують відмінності між прибутком від реалізації і балансовим прибутком. Прибуток від реалізації можна також встановити, виходячи з його величини за поточний період у відсотках до товарообороту, до витрат обігу і врахувати тенденції його змін за 3—5 попередніх роки. Враховуючи всі планові показники, доходи розраховують як суму витрат обігу плюс прибутки від реалізації та плюс ПДВ.
Система контролінгу підприємства спрямована на раціональний розподіл витрат та ефективне управління грошовими потоками.
Підприємства громадського харчування нерозривно пов'язані з трудомістким виробництвом, що потребує чималих витрат. Виробнича програма ПІІ «Макдональдс Юкрейн ЛТД» розробляється на основі страв та кількості відвідувачів. Розрахунок оптимальної кількості сировини, необхідної на одну зміну, і для запасу. З постачальниками укладають договори, погоджують графік постачання. Зберігання товарів передбачає наявність складських приміщень.
Інші роботи з даної категорії: