0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ОЦІНКА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ (ID:1128138)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ………... 1.1 Поняття якості продукції………………………………………….……………… 1.2 Основні етапи розвитку систем управління якістю…………………………….. 1.3 Стандартизація та сертифікація якості продукції………………………………. РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ДІЯЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ………………………………………………………………………….. 2.1 Показники визначення якості продукції………………………………………… 2.2 Методи оцінки якості продукції…………………………………………………. РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ «САНДОРА»………………………………….. 3.1 Характеристик діяльності підприємства «Сандора»…………………………... 3.2 Аналіз та управління якістю продукції на підприємстві «Сандора»………….. 3.3 Шляхи підвищення якості продукції на підприємстві «Сандора»…………….. ВИНОВКИ……………………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ «САНДОРА» 3.1 Характеристика діяльності підприємства «Сандора» Компанія «Сандора» створена у 1995 році і вже протягом багатьох років залишається лідером вітчизняного сокового ринку. За даними незалежних досліджень на долю продаж компанії «Сандора» припадає більше 47% всіх обсягів роздрібних продаж соків, нектарів та напоїв в Україні. Промислові потужності нашої компанії включають в себе промисловий комплекс №1 по переробці та виробництву сокової продукції у с. Миколаївське Миколаївської області, два сезонних заводи по переробці овочів та фруктів в Херсонській області і Криму, а також промисловий комплекс №2 по виробництву продукції в с. Мішково-Погорілово Миколаївської області. Проектна сукупна потужність підприємств – близько 1,5 млрд. пакетів соків і сокової продукції на рік. Загальна добова продуктивність компанії «Сандора» складає понад чотири мільйони пакетів. Штат працівників компанії перевищує 3,2 тисячі чоловік [23]. На сьогоднішній день «Сандора» є провідним виробником соків та нектарів. Це результат інноваційного розвитку компанії, вдосконалення виробничих процесів, розробки нових видів продуктів, а також використання передових технологій. До продуктового портфелю компанії сьогодні входить 17 торгових марок: Соки: ТМ «Сандора»; ТМ «Сандора Ексклюзив»; ТМ «Сандора Мультиактив»; ТМ «Сандора Класика»; ТМ «Сандорик»; ТМ «Дар»; ТМ «Садочок» і «Садочок» Морс; ТМ «Миколаївський соковий завод» Сокові напої: ТМ «SANDAY ICE FRUIT»; ТМ «SANDAY ICE WATER»; Холодний чай: ТМ «SANDAY ICE TEA»; ТМ «LIPTON ICE TEA»; Газовани безалкогольні напої: ТМ "ФруТонус"; Вина: ТМ «Святкова Колекція»; ТМ «Золота Ольвія»; Енергетичний напій: Adrenaline Rush Чипси: «Lay's» [23]. Для компанії «Сандора» пріоритетними залишаються смакові переваги споживачів. Асортимент продукції ТОВ «Сандора» представлений майже 300-ми позиціями, що може задовольнити очікування будь-якого споживача, який з усього розмаїття смаків та їх комбінацій вибере саме свій. Торгові представництва ТОВ «Сандора» обслуговують більшу частину території України. ТОВ «Сандора» експортує 25% своєї продукції, що складає більше 67% всеукраїнського експорту соків. Продукція компанії представлена в понад 20-ти країн світу: США, Великобританії, Німеччини, Швеції, Ізраїлі, Греції, Польщі, Канаді, а також в країнах ближнього зарубіжжя –Молдові, Литві, Латвії, Естонії, Азербайджані, Вірменії, Грузії, Казахстані. Індекс впізнавання продукції компанії «Сандора» у споживачів складає 90%. Це найвищий показник серед усіх виробників соків і сокової продукції в Україні. Продукція ТОВ «Сандора» представлена в усіх цінових категоріях й доступна споживачеві з будь-яким рівнем доходу. Підприємство веде самостійний баланс, має поточний, валютний та інші рахунки в установі банку, має печатку підприємства. До майна підприємства належать основні засоби та оборотні кошти та інші цінності, вартість яких відображається в окремому балансі підприємства [21]. Джерелами формування майна підприємства є:  майно, передане товариству державними адміністраціями;  доходи від реалізації продукції та інших видів фінансово-господарської діяльності;  кредити банків та інших кредиторів;  капітальні вкладення та бюджетні дотації;  безоплатні. або благодійні пожертви, пожертви організацій, підприємств і громадян;  придбання майна інших підприємств, організацій; інше майно, придбане з підстав, не заборонених законом