0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стимулювання продажу товарів та надання послуг у роздрібленному торгівельному підприєпстві ЕКО МАРКЕТ (ID:1134428)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 6 ЗМІСТ СТИМУЛЮВАННЮ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Зміст та заходи стимулювання збуту 6 1.2. Засоби активізації роздрібного продажу товарів 8 1.3. Прийоми активного продажу товарів 13 РОЗДІЛ 2. 26 АНАЛІЗ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ 26 НА ПРИКЛАДІ СУПЕРМАРКЕТУ »ЕКО-МАРКЕТ» 26 2.1. Характеристика підприємства 26 2.2. Результати продажу товарів на торгівельному підприємстві 27 2.3. Аналіз засобів стимулювання продажів підприємства 27 2.4. Розрахунок загального бюджету на стимулювання 32 РОЗДІЛ 3. 36 РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОСУВАННЮ ТОВАРІВ ТОВ «ЕКО-МАРКЕТ» 36 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 43 ДОДАТКИ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Продаж товарів є завершальною ланкою у складному і багатоплановому ланцюгу комерційної діяльності. Його здійснення потребує умілої організації, керування, координування, мотивування, обліку та контролю за усіма стадіями доведення товару до покупця, включаючи після продажне обслуговування. Мистецтво продажу полягає у вмінні продати товар для своєї користі, та безпосередньо користі покупця з урахуванням перспектив, своєчасному і гнучкому реагуванні на зміну кон'юнктури. Така думка вперше була висловлена представниками Гарвардської школи управління комерційною діяльністю, на думку яких «комерційна діяльність існує для того, щоб з прибутком задовольнити потреби споживачів». У нових умовах господарювання продаж товарів (послуг) розглядається як визначальна основа функціонування торговельного підприємства. Одночасно зростає увага до методів активізації продажу продовольчих товарів, функцій і структури управління продажем на роздрібному підприємстві. Управління продажем товарів здійснюється шляхом планування, організації, координування, мотивації, обліку і контролю. У процесі активізації (стимулювання) продажу товарів, реалізуються такі функції як економічний аналіз показників комерційної діяльності, прогнозування попиту і пропозиції, дослідження ринку тощо. Сьогодні вже недостатньо виробнику виготовити товар і запропонувати його рийку, необхідно подати саме той товар, який відповідає за своєю якістю і асортиментом запитам споживачів. Крім цього, інколи товар не реалізується не тому, що він неякісний, а через його невідповідність попиту споживачів на конкретному ринку, негнучку цінову політику, низьку якість обслуговування. Найважливішими завданнями управління у сфері активізації продажу та реклами є активний вплив на ринок та споживачів за допомогою заходів із формування попиту і стимулювання збуту; координація рекламної, збутової та сервісної політики; посилення дієвості реклами та ефективності стимулювання працівників, що займаються збутом. Необхідними засобами для організації продажу на засадах маркетингу є товар, ціна, збут, просування і персонал. Торговельний персонал, його кваліфікаційний рівень, стиль і манера спілкування з покупцями, загальна корпоративна культура і уважна, доброзичлива атмосфера формують прихильність і довіру покупців і є важливим спонукальним мотивом купівлі товару. Основним результативним показником ефективності продажу є обсяг роздрібного товарообороту, розрахований як у поточних, так і в зіставних цінах. Його збільшення або зменшення є свідченням ступеня задоволення попиту на товари, нарощування темпів збуту. Отже, можна виділити наступні позитивні тенденції в області управління продажами. В компаніях відбувається все більше спроб реорганізувати свою систему управління продажами. Багато починають із того, що намагаються розібратися з поточним положенням і зрозуміти, що добре, а що необхідно терміново міняти. Досить часто така робота проходить як складова частина загальної реструктуризації компанії, особливо при зміні власника або кардинальних змінах в управлінській команді. Усе більше уваги приділяється підвищенню професійного рівням фахівців із продажів. Необхідність постійного навчання менеджерів по продажах зізнається сьогодні більшістю керівників. Крім того, попит на фахівців із продажів у цей час перевищує пропозицію. Тому сьогодні найчастіше простіше й вигідніше самостійно навчити фахівця, чим шукати й запрошувати дорогого й досвідченого професіонала. Вищевикладене доводить актуальність теми курсової роботи «Стимулювання продажу товарів та надання послуг у роздрібленному торгівельному підприємстві на прикладі супермаркету «Еко Маркет». Предметом дослідження є обсяг та структура продажу товарів базового підприємства. Об’єктом дослідження є супермаркет «Еко Маркет». Метою даної курсової роботи є розробка заходів щодо удосконалення стимулювання продажу товарів на торговельному підприємстві в сучасних економічних умовах в Україні. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:  розглянути теоретичні основи здійснення збутової діяльності підприємства;  дослідити методи стимулювання збуту в ринкових умовах;  розглянути управління збутовою діяльністю підприємства;  розглянути характеристику комплексу маркетингу супермаркету «Еко Маркет»;  провести аналіз систем та методів управління збутовою діяльністю;  провести аналіз ефективності стимулювання збутової діяльності;  провести розробку стратегії ефективного збуту товарів торговельного підприємства. Теоретичну основу дослідження питання управління товарною політикою торговельного підприємства склали наукові праці зарубіжних та вітчизняних вчених, таких як: Аванесов Ю.А., Бланк І.О., Гребнєв О.І., Мазаракі А.А., Лігоненко Л.О., Панкратов Ф.Г., Половцев Ф.П. та інших.
Інші роботи з даної категорії: