Зв’язки з постачальниками супермаркету П’ятий Океан (ID:1135581)
Зміст
ПЛАН
Вступ…………………………………………………………………………… 3
1. Суть, значення господарських зв’язків………………………………….. 5
2. Стисла економічно-організаційна характеристика супермаркету “П'ятий океан”………………………………………………………………. 7
3. Види та класифікація господарських зв’язків…………………………… 9
4. Види господарських договорів, їх загальні положення…………………. 14
4.1 Договір поставки………………………………………………… 16
4.2 Договір доручення………………………………………………. 20
4.3 Договір контрактації…………………………………………….. 21
4.4 Договір консигнації……………………………………………… 23
4.5 Договір купівлі-продажу………………………………………… 24
4.6 Договір комісії……………………………………………………. 25
4.7 Договір оренди…………………………………………………… 27
5. Організаційно-правове регулювання
господарських зв’язків у торгівлі………………………………………… 29
Висновок…………………………………………………………………………… 37
Список літератури……………………………………
Зразок роботи
ВСТУП
Перехід України до ринкової економіки обумовив створення нового господарського механізму, орієнтованого на споживача. Розширилася й зміцнилася сфера дії товарно-грошових відносин, підсилюючи роль торгівлі. Процеси формування багатоукладного господарства на основі різних форм власності, становлення й розвитку інфраструктури ринку і його господарського механізму докорінно змінили економічне, інформаційне й правове середовище функціонування торговельних підприємств, які одержали самостійність у керуванні й веденні господарства, право розпоряджатися ресурсами й результатами праці.
У цей час благополуччя й комерційний успіх торговельного підприємства цілком залежать від того, наскільки ефективна його діяльність, і вона повинна бути орієнтована тільки на прибуткове, рентабельне господарювання, тому що підприємство несе всю повноту економічної відповідальності за свої рішення й дії.
Організація господарських зв'язків з постачальниками товарів та їх правове регулювання займає особливе місце серед інструментів комерційної діяльності торговельного підприємства, тому що ця система представляє сукупність форм, методів і важелів взаємодії підприємства зі споживачами продукції. Всі операції по організації торгово-оперативних процесів і керуванню ними з метою досягнення високої економічної ефективності роботи торговельного підприємства зв'язані, насамперед, з раціональною організацією господарських зв'язків з постачальниками товарів, які сприяють планомірному розвитку економіки, збалансованості попиту та пропозиції, своєчасній поставці продукції й товарів народного споживання покупцям. Тому на кожному торговельному підприємстві повинна проводитися робота з вивчення й підтримки господарських зв'язків з постачальниками.
В даній роботі з урахуванням сучасних вимог освітлені актуальні питання організації господарських зв'язків магазина з постачальниками та правове регулювання та виконання договорів.
У результаті проробленої роботи з організації господарської діяльності підприємства як найважливішого напрямку комерційної діяльності багато в чому визначають правильність вибору постачальника й форм здійснення торговельних угод, а також розроблені шляхи підвищення ефективності господарських зв'язків.
Інші роботи з даної категорії: