СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Посередницька підприємницька діяльність (ID:1219438)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2024
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………………………. 1.1 Зміст та сутність посередницької діяльності………………………….. 1.2 Особливості та види торговельно-посередницьких операцій………… 1.3 Методи оцінювання ефективності посередницької діяльності……….. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТОРГІВЕЛЬНО-ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МЕТІНВЕСТ» ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ…………………………….. 2.1 Загальна характеристика підприємства………………………………… 2.2 Оцінка фінансово-економічних показників підприємства……………. 2.3Особливості організації торгівельно-посередницької діяльності підприємства під час здійснення зовнішньо-економічної діяльності……. РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТОРГІВЕЛЬНО-ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МЕТІНВЕСТ»……………………………………………………………….. 3.1 Засоби оптимізації впливу зовнішнього середовища на торгівельно-посередницьку діяльність підприємства…………………………………… 3.2 Пропозиції щодо покращення торгівельно-посередницької діяльності підприємства…………………………………………………….. ВИСНОВКИ…………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Посередницька підприємницька діяльність в сучасному світі відіграє важливу роль у забезпеченні ефективного обміну товарами та послугами між виробниками та споживачами. Ця сфера бізнесу є невід'ємною частиною глобального економічного середовища, забезпечуючи не тільки проміжний ланцюг у цьому процесі, але і виконуючи ряд стратегічних функцій для учасників ринку. Посередництво, в якості форми підприємницької діяльності, визначається не тільки обліком економічних аспектів, але й роллю посередника у створенні вартості та забезпеченні сталого розвитку бізнесу. Торговельне посередництво — обов’язковий елемент ринку. Фірми використовують посередників для найбільш кваліфікованого забезпечення зручності придбання продукції за факторами часу, місця, форми і власності; зниження витрат на реалізацію продукції або здійснення операцій з матеріально-технічного забезпечення виробництва; зниження рівня запасів готової продукції або необхідних матеріально-технічних ресурсів; зменшення кількості постачально-збутових операцій; кращого контактування зі споживачами або постачальниками — банками, транспортними, складськими, експедиторськими, страховими фірмами, іншими суб’єктами сфери товарного обігу; досягнення високої оперативності реакції на зміни ринкової кон’юнктури; підвищення ступеня конкурентоспроможності товарів; забезпечення доступу до первинної ринкової інформації. Правильний вибір посередника багато в чому визначає ступінь ефективності угоди. При виборі посередника аналізується ступінь солідності фірми, розглядається, наскільки сумлінно вона відноситься до своїх обов’язків, її діловий авторитет, можливість технічного обслуговування, професійний рівень інженерно-технічного обслуговування, наявність матеріально-технічної бази. Мета курсової роботи – проаналізувати особливості здійснення посередницької діяльності підприємств в сучасних ринкових умовах. Об’єктом курсової роботи є здійснення посередницької діяльності на підприємстві ТОВ «Метінвест». Предметом курсової роботи є теоретичні засади здійснення підприємницької торгово-посередницької діяльності. Завдання курсової роботи: - проаналізувати зміст та сутність посередницької діяльності; - обґрунтувати особливості та види торговельно-посередницьких операцій; - дослідити методи оцінювання ефективності посередницької діяльності; - проаналізувати особливості організації торгівельно-посередницької діяльності підприємства ТОВ «Метінвест» під час здійснення зовнішньо-економічної діяльності; - запопонувати засоби оптимізації впливу зовнішнього середовища на торгівельно-посередницьку діяльність підприємства; - надати пропозиції щодо покращення торгівельно-посередницької діяльності підприємства. Методи дослідження – описовий, порівняльний, розрахунковий, табличний, графічний, узагальнення, синтез, аналіз. Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.