0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентоспроможність продукції та заходи її підвищення (ID:14919)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 130
Рік виконання: 2011
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сучасні теорії конкуренції та конкурентних переваг 1.2 Зміст поняття конкурентоспроможності 1.3 Характеристика показників конкурентоспроможності продукції 1.4 Напрямки підвищення конкурентоздатності продукції промислових підприємств РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ЮДЖЕНІЯ» 2.1 Загальна характеристика підприємства «швейна фабрика «Юдженія» 2.2 Техніко-економічний аналіз фінансово – господарської діяльності швейна фабрика «Юдженія» 2.3 Аналіз собівартості продукції 2.4 Аналіз продуктивності праці 2.5 Оцінка конкурентоспроможності підприємства 2.6 Аналіз якості продукції, що виробляється на швейній фабриці «Юдженія» РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ШФ «ЮДЖЕНІЯ» 3.1 Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності продукції підприємства 3.2 Розрахунок запропонованих пропозицій щодо покращення роботи підприємства 3.3 Ефективність запроваджених проектних рішень для ШФ «Юдженія» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову