0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КНАУ, варіант № 8, Економічна безпека, №2819 (ID:16048)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 17
Рік виконання: 2006
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1.Економічний ризик і методи його виміру 2.Практичне завдання Служба маркетингу, розробляючи свій план, взаємодіє з усіма підрозділами підприємства Вона повинна встановити якість товару, визначній його споживчі властивості і їхню відповідність вимогам споживачів: вивчити місткість ринку в поточному і перспективному періодах, виявити основні форми і метода збуту товару, потенційні можливості конкурентів, оцінити ступінь ризику одержання валового і чистого прибутку підприємства Таблиця 1 Вихідні дані Найменування чинників ризику Пріоритети, бал Оцінка можливостей Виявлення чинника Нестійкість попиту 70 100 Падіння попиту Неплатоспроможність споживачів 20 100 Падіння продажу Зростання податків 20 75 Зниження чистого прибутку Зниження цін у конкурентів 110 50 Зниження ціни Поява альтернативного продукту 70 25 Зниження попиту Збільшення виробництва у конкурентів 110 25 Зниження продажу або ціни Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову