Зміст
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА У РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 7
1.1 Сутність, компоненти та принципи формування організаційно-економічного механізму підвищення ефективності функціонування туристичного підприємства 7
1.2 Показники і методи оцінки ефективності функціонування туристичного підприємства 18
1.3 Фактори впливу на формування організаційно-економічного механізму підвищення ефективності функціонування туристичного підприємства 31
Висновки до розділу 1 35
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕРКУРІЙ ТУР» М. КИЇВ 37
2.1 Економічний аналіз ефективності функціонування підприємства у динаміці 37
2.2 Критична оцінка основних інструментів організаційно-економічного механізму підвищення ефективності функціонування туристичного підприємства 52
2.2.1 Конкуренція та конкурентоспроможна позиція підприємства на регіональному видовому ринку 52
2.2.2 Ціноутворення та його вплив на основні показники господарської діяльності підприємства 65
2.2.3 Значення систем матеріального стимулювання працівників у реалізації економічної стратегії підприємства 72
2.2.4 Дослідження процесу управління та методично-інструктивного інструментарію регулювання внутрішніх економічних відносин на підприємстві 85
Висновки до розділу 2 96
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ І ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ З УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕРКУРІЙ-ІНТУР» М. КИЄВА 98
3.1 Розроблення програми заходів з удосконалення організаційно-економічного механізму підвищення ефективності функціонування туристичного підприємства 98
3.2 Вплив на туристичний продукт цінового фактору як одного із економічних важелів управління підприємством 109
3.3 Розроблення методичних рекомендацій щодо розробки та реалізації економічних стратегій 119
Висновки до розділу 3 143
ВИСНОВКИ 144
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 147
ДОДАТКИ 152