0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування діяльності підприємства (ID:170805)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 39
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 4 РОЗДІЛ 1 Теоритичні вказівки 6 1.1 Принципові основи планування 6 1.2 Необхідність планування діяльності підприємства 9 1.3 Методи планування на підприємстві 19 РОЗДІЛ 2 Характеристика підприємства ПАТ «Коростенський хлібозавод»20 2.1. Загальна характеристика ПАТ «Коростенський хлібзавод» 20 2.2. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства 23 2.3. Маркетингова діяльність на ПАТ «Коростенський хлібозавод» 29 РОЗДІЛ 3. Проблеми та напрями вдосконалення процессу планування 35 3.1 Вдосконалення процесу планування 35 3.2 Підвищення якості системи планування 37 Висновки 40 Список використаної літератури 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Найважливішою функцією управління підприємством є планування його діяльності. Планування являє собою процес визначення цілей, які підприємство передбачає досягти за певний період, а також засобів, шляхів та умов їх досягнення. Воно об'єднує структурні підрозділи підприємства загальною метою, надає усім процесам однонаправленість і скоординованість, що дозволяє найбільш повно і ефективно використовувати наявні ресурси, комплексно, якісно та якомога швидко вирішувати різноманітні завдання управління. Перехід національної економіки України на ринкові принципи функціонування та розвитку обумовлює необхідність кардинальних змін в системі управління, в тому числі, в плануванні діяльності підприємства. В умовах колишньої командно-адміністративної системи одним із її наріжних каменів було жорстке директивне планування. Підприємство одержувало від органів державного планування і управління завдання щодо майже всієї сукупності показників діяльності, господарських зв'язків (від кого отримувати матеріально-технічні ресурси, що і в яких обсягах виробляти, кому і за якими цінами реалізовувати продукцію тощо). Це не давало йому змоги розробляти оптимальні плани, приймати найкращі рішення виходячи із реальних локальних умов. В нових умовах господарювання та переходу до ринкового регулювання підприємство самостійно здійснює весь комплекс планової роботи. Надання самостійності підприємству означає не тільки відмову від повної регламентації зверху всієї його діяльності та надання підприємству широких прав у визначенні та реалізації виробничої програми, шляхів розвитку виробництв», мотивації праці та відповідальності за кінцеві результати господарювання, але й усвідомлення важливості безперервного вивчення ринку та готовності до ринкових коливань. Все це повинно знайти відображення в планах діяльності підприємства. Відкрита система підприємства як його нова якість в ринкових умовах та пряма залежність від взаємодії попиту та пропонування обумовлюють необхідність створення системи планування і управління підприємством, здатної швидко і ефективно реагувати на ринкові потреби. Завдання курсової роботи: - вивчення директивних матеріалів, що стосуються розвитку і роз’язання проблем планування діяльності підприємства; - збір, вивчення наявної статистичної інформації з обраної теми і об’єкта дослідження; - виявлення позитивного досвіду і наявних резервів з підвищення ефективності виробництва.