Зразок роботи
РОЗДІЛ 1.
АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ НА ТОВАРНОМУ РИНКУ
На сьогодні ринок, на якому працює ТОВ «Престиж Декор» має наступні основні особливості:
— ринок є досить стабільним та у певному розумінні «класичним» (тобто майже неможливо запропонувати нічого радикально нового);
— він досить помітно диференціюється за ціновим параметром;
— він майже повністю насичений послугами кожної цінової групи;
— компанії збільшуються та стають більш універсальними;
— попит є нерівномірним протягом року та залежить від сезонності.
Конкурентні переваги являються концентрованим проявом переваги над конкурентами в економічної, технічної, організаційний сферах діяльності підприємства, яке можна вимірити економічними показниками (додатковий прибуток, більш високі рентабельність, ринковий частка, обсяг продажів).
Конкурентними перевагами ТОВ «Престиж Декор» є:
– гнучка цінова політика;
– високий ступінь диференціації та креативності продукції;
– ефективна асортиментна політика;
– активне впровадження нововведень, зокрема спонсорування та виведення на ринки нових інноваційних видів продукції;
– швидке реагування на потреби ринку;
– якість продукції, що реалізується, підтверджується додатковими клінічними іспитами;
– стратегічне мислення на різних рівнях управління, що відображаються в економічному рості.
Аналізуючи ситуацію потреби на ринку, можна сказати, що фасадний декор ТОВ «Престиж Декор» є:
1. Максимально готовим до вживання – монтуватися швидко і якісно. В умовах постійного зростання цін на зведення та реконструкцію будівельних об'єктів, скорочення термінів будівельних робіт є одним з основних способів зменшення кінцевої вартості будівництва.
2. Легким і мобільним. Будинки придбали тенденцію бути висотними, а це означає, що необхідне мінімальне навантаження на фундамент і стіни.
3. Універсальним. У Києві є кам'яні фасади, гранітні, штукатурні та ін. За рахунок сучасних матеріалів можна надати декору найвишуканіший вид.
4. Різноманітним, щоб легко виділятися на київському ринку декору.
5. Надійним у всіх сенсах. Снігові навантаження, вітрові навантаження, стабільна нерівність основи фасадів (до 100-200 мм перепад по схилу, і 50-60 мм – по горизонталі), на які монтується декор – це відмінність від лабораторних умов.
2.1. Зовнішні фактори. Макро і мікрофактори
2.1.1. Аналіз попиту
На ринку будівельних послуг підприємство може ефективно існувати лише тоді, коли сформовано попит на його послуги. Процес аналізу середовища в даному випадку є первинним у системі стратегічного управління. Таким чином, створенню підприємства та процесу формулювання його місії та цілей має передувати аналіз середовища, в ході якого визначається сама доцільність створення.
Будівництво – це один з найприбутковіших видів світового бізнесу. В Україні ж будівельний ринок характеризується досі низькими показниками розвитку і перебуває на етапі встановлення. Так, в умовах сьогодення вітчизняна будівельна галузь продовжує знаходитися ще у стані «сильного шоку» від світової фінансово-економічної кризи 2008– 2009 рр. та політично-економічної кризи 2013-2015 рр. Так, у 2015 р. частка обсягу виконаних робіт будівельного комплексу у ВВП країни знизилась на 0,06 в.п. і була на 0,82 в.п. менша ніж зафіксована у посткризовому 2010 р. (табл. 2.1).
Таблиця 2.1
Обсяг галузі будівництва у ВВП України за період 2010–2015 рр. [16].
Рік ВВП, млн. грн. Будівництво, млн. грн. Галузь будівництва, %
2010 1079346 42918,1 3,98
2011 1299991 61671,7 4,74
2012 1404669 62937,2 4,48
2013 1465198 58586,2 4,00
2014 1586915 51108,7 3,22
2015 1819994 57515 3,16
Сучасна промисловість будівельних матеріалів - це комплексна галузь, яка містить у собі більше двадцяти самостійних підгалузей, багато з яких, у свою чергу, нараховують у своєму складі кілька видів виробництв, при цьому кожна підгалузь утворює свій ринок, який функціонує самостійно, утворюючи в сукупності загальний ринок будівельних матеріалів. Найважливішими підгалузями є виробництво стінових, рулонних покрівельних і гідроізоляційних матеріалів, азбестоцементних труб і шиферу, видобуток і переробка нерудних будівельних матеріалів, цементна промисловість, виробництво будівельної кераміки. На них припадає понад 80% всієї продукції і майже 90% зайнятих у будівельній промисловості [3, с. 65].