0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ТОВ «ПРЕСТИЖ ДЕКОР» (ID:171107)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ НА ТОВАРНОМУ РИНКУ РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВИЗНАЧЕННЯ ЦІНИ 2.1. Зовнішні фактори. Макро і мікрофактори 2.1.1. Аналіз попиту 2.1.2. Конкуренція 2.1.3. Державне регулювання 2.2. Внутрішні фактори 2.2.1. Економічна цінність товару для покупців 2.2.2. Рівень витрат на одиницю товару РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ 3.1. Ціновий рівень 3.2. Стратегія стосовно конкурента 3.3. Диференціація цін 3.4. Посегментна цінова дискримінація 3.5. Географічна цінова дискримінація 3.6. Гнучкість цін РОЗДІЛ 4. ВСТАНОВЛЕННЯ БАЗОВОЇ ЦІНИ. МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ РОЗДІЛ 5. ТАКТИКА ЦІНОУТВОРЕННЯ В РАМКАХ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 5.1. Страхування ціни 5.2. Знижки ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ НА ТОВАРНОМУ РИНКУ На сьогодні ринок, на якому працює ТОВ «Престиж Декор» має наступні основні особливості: — ринок є досить стабільним та у певному розумінні «класичним» (тобто майже неможливо запропонувати нічого радикально нового); — він досить помітно диференціюється за ціновим параметром; — він майже повністю насичений послугами кожної цінової групи; — компанії збільшуються та стають більш універсальними; — попит є нерівномірним протягом року та залежить від сезонності. Конкурентні переваги являються концентрованим проявом переваги над конкурентами в економічної, технічної, організаційний сферах діяльності підприємства, яке можна вимірити економічними показниками (додатковий прибуток, більш високі рентабельність, ринковий частка, обсяг продажів). Конкурентними перевагами ТОВ «Престиж Декор» є: – гнучка цінова політика; – високий ступінь диференціації та креативності продукції; – ефективна асортиментна політика; – активне впровадження нововведень, зокрема спонсорування та виведення на ринки нових інноваційних видів продукції; – швидке реагування на потреби ринку; – якість продукції, що реалізується, підтверджується додатковими клінічними іспитами; – стратегічне мислення на різних рівнях управління, що відображаються в економічному рості. Аналізуючи ситуацію потреби на ринку, можна сказати, що фасадний декор ТОВ «Престиж Декор» є: 1. Максимально готовим до вживання – монтуватися швидко і якісно. В умовах постійного зростання цін на зведення та реконструкцію будівельних об'єктів, скорочення термінів будівельних робіт є одним з основних способів зменшення кінцевої вартості будівництва. 2. Легким і мобільним. Будинки придбали тенденцію бути висотними, а це означає, що необхідне мінімальне навантаження на фундамент і стіни. 3. Універсальним. У Києві є кам'яні фасади, гранітні, штукатурні та ін. За рахунок сучасних матеріалів можна надати декору найвишуканіший вид. 4. Різноманітним, щоб легко виділятися на київському ринку декору. 5. Надійним у всіх сенсах. Снігові навантаження, вітрові навантаження, стабільна нерівність основи фасадів (до 100-200 мм перепад по схилу, і 50-60 мм – по горизонталі), на які монтується декор – це відмінність від лабораторних умов. 2.1. Зовнішні фактори. Макро і мікрофактори 2.1.1. Аналіз попиту На ринку будівельних послуг підприємство може ефективно існувати лише тоді, коли сформовано попит на його послуги. Процес аналізу середовища в даному випадку є первинним у системі стратегічного управління. Таким чином, створенню підприємства та процесу формулювання його місії та цілей має передувати аналіз середовища, в ході якого визначається сама доцільність створення. Будівництво – це один з найприбутковіших видів світового бізнесу. В Україні ж будівельний ринок характеризується досі низькими показниками розвитку і перебуває на етапі встановлення. Так, в умовах сьогодення вітчизняна будівельна галузь продовжує знаходитися ще у стані «сильного шоку» від світової фінансово-економічної кризи 2008– 2009 рр. та політично-економічної кризи 2013-2015 рр. Так, у 2015 р. частка обсягу виконаних робіт будівельного комплексу у ВВП країни знизилась на 0,06 в.п. і була на 0,82 в.п. менша ніж зафіксована у посткризовому 2010 р. (табл. 2.1). Таблиця 2.1 Обсяг галузі будівництва у ВВП України за період 2010–2015 рр. [16]. Рік ВВП, млн. грн. Будівництво, млн. грн. Галузь будівництва, % 2010 1079346 42918,1 3,98 2011 1299991 61671,7 4,74 2012 1404669 62937,2 4,48 2013 1465198 58586,2 4,00 2014 1586915 51108,7 3,22 2015 1819994 57515 3,16 Сучасна промисловість будівельних матеріалів - це комплексна галузь, яка містить у собі більше двадцяти самостійних підгалузей, багато з яких, у свою чергу, нараховують у своєму складі кілька видів виробництв, при цьому кожна підгалузь утворює свій ринок, який функціонує самостійно, утворюючи в сукупності загальний ринок будівельних матеріалів. Найважливішими підгалузями є виробництво стінових, рулонних покрівельних і гідроізоляційних матеріалів, азбестоцементних труб і шиферу, видобуток і переробка нерудних будівельних матеріалів, цементна промисловість, виробництво будівельної кераміки. На них припадає понад 80% всієї продукції і майже 90% зайнятих у будівельній промисловості [3, с. 65].