0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА З КРИЗИВОЇ СИТУАЦІЇ (ID:196158)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 130
Рік виконання: 2013
Вартість: 3500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ КЕРУВАННЯ В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ 1.1. Передумови виникнення кризових ситуацій 1.2. Теоретичні підходи до подолання кризових ситуацій 1.3. Використання переваг зовнішнього ринку з метою подолання кризових явищ РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1.Організаційно-економічна характеристика підприємств 2.2.Аналіз фінансово-економічного стану підприємства в умовах кризових ситуацій 2.3.Оцінка впливу ЗЕД на стабільність підприємств РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ 3.1. Напрямки виходу підприємства з кризових ситуацій 3.2. Шляхи подолання кризових явищ підприємства з урахуванням переваг зовнішнього ринку ВИСНОВКИ РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Одним із головних факторів, які впливають на розмір прибутку від продажу товарної продукції, є зміна рівня собівартості продукції. Всупереч прямо пропорціональному зв'язку впливу обсягу продажу товарної продукції на прибуток, зв'язок між величиною прибутку та рівнем собівартості протилежний. Чим нижче собівартість продукції, яка продається і визначається рівнем витрат на її виробництво та реалізацію, тим більше прибуток. В ході аналізу собівартості повинні бути з'ясовані причини ї підвищення або зниження з тим, щоб розробити заходи для скорочення рівня витрат, і отже, для зростання прибутку. Зупинимось на аналізі трьохкомпонентного показника фінансової стійкості підприємства. Важливим показником, який характеризує фінансову стійкість підприємства є вид джерела фінансування матеріальних оборотних коштів. Матеріальні оборотні кошти – це всі види запасів (З) підприємства. Висока питома вага залучених коштів у складі джерел фінансування запасів спричиняє виникнення додаткових ризиків фінансових втрат, зв’язаних з втратою частини капіталу у результаті порушення ходу операційної діяльності. Формула розрахунку запасів підприємства наведена нижче: