0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування політики збуту на підприємстві (ID:208599)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2017
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ………………….…………………………………..6 1.1 Сутність та зміст політики збуту ……………………………………………….6 1. Економічні та організаційні аспекти формування 2 Принципи цінової політики як складова збутової політики на підприємстві ………………..12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПОЛІТИКИ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ «САЛИВОНКІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД»……….18 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства «САЛИВОНКІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД»……………………………………………………………..18 2.2 Оцінка фінансово – економічного стану підприємства «САЛИВОНКІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД» ……………………..25 2.3 Аналіз збутової політики підприємства «САЛИВОНКІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД»………………………………………28 РОЗДІЛ3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПОЛІТИКИ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПАТ «САЛИВОНКІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД»……………31 3.1. Шляхи підвищення ефективності політики збуту на підприємстві ПАТ «Саливонківський цукровий завод»………………………………………………31 3.2. Напрями удосконалення збутової політики………………………………….33 3.3 Розробка заходів по стимулюванню збуту підприємства……………………35 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………….44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову