0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПУСКУ, Варіант №1, Основи бізнесу, №3504 (ID:21394)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 31
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання № 1 13. Форми власності в Україні 43. Вибір і обґрунтування переваг організаційно-правових форм підприємницької діяльності Завдання № 2 Науково-виробнича фірма виробник РОСС реалізує хлібопекарні вироби, продуктивність (П) – 2300 кг за зміну. Знов створена фірма вирішила закупити їх для початку своєї діяльності у сфері бізнесу, але попередньо було вирішено провести економічне обгрунтування проекту. Для виробництва хлібобулочних виробів необхідно по¬передньо розрахувати оптимальну ціну реалізації продукції, точку беззбитковості, показники техніко економічного обгрунтування діяльності хлібопекарні. Для виробничих потреб та під офіс фірми необхідно приміщення загальною площею (S) 60 м2, договір оренди укладений по розцінкам (G) 2 грив./м2. Вартість хлібопекарні К = 1350 гривень, строк окупності Т = 12 місяців. Витрати на придбання сировини для виробництва 1 хлібобулочного виробу складають С = 0,28 гривень. Витрати електроенергії на виробництво 1 хлібобулочного виробу складають Е = 0,03 грн. Плата за опалення приміщення О = 1 грн. за 1 м2. Заробітна платня адміністративно-управлінського персоналу припускається ЗП = 130 грн., відрядна оплата праці ОП запланована в розмірі 0,04 грн. за 1 хлібобулочний виріб. У результаті попереднього дослідження ринку хлібобулочних виробів було встановлено, що аналогічна продукція вироблялась на 5 приватних хлібопекарнях. При цьому продукція реалізовувалася по різних цінах, згідно з якими змінювався і ревізований попит: Таблиця 1 Дослідження ринку хлібобулочних виробів Хлібопекарні та їх номер Ціна за одиницю виробу (Ц) Кількість штук (П) за місяць хлібопекарня - 1 0,5 144 000 хлібопекарня - 2 0,6 96 000 хлібопекарня - 3 0,7 72 000 хлібопекарня - 4 0,8 54 000 хлібопекарня - 5 0,9 38 600 Завдання № 3 На підставі нижче приведених умов про ефективність торгівлі по окремих товарних групах визначити: – до якого класу, який характеризує їх маркетингову при¬вабливість, відноситься кожний товар, побудуйте графічне зображення розміщення товарів по класах; – зробити висновки про можливу діяльність фірми при їх реалізації (що потрібно зробити фірмі, щоб її діяльність була беззбитковою; – розробіть стратегію поведінки на ринку вашої фірми. Таблиця 3. Ефективність торгівлі продовольчими товарами Найменування Середня норма прибутку, % Поширеність, % Рослинне масло 50 30 Цукор 56 75 Сири 92 40 Жувальна гумка 90 90 Печиво 45 20 Молочні продукти 69 50 Масло тваринне 24 60 Макаронні вироби 35 70 Рис 45 80 Ковбасні вироби 56 90 Вафлі 67 98 Соуси 57 86 Шоколадні вироби 48 76 Гречка 39 65 Соки 59 54 Карамель 23 64 М'ясні вироби 12 23 Бульйонні кубики 35 56 Фруктовий компот 34 26 Завдання № 4 Відкриття власної справи (документальне оформлення) Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову