Віртуальні підприємства в умовах інформаційної економіки (ID:239878)
Зміст
ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ВІРТУАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЇХ ТИПИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ 6
1.1. Поняття терміну «віртуальне підприємство» 6
1.2. Класифікація та види віртуальних підприємств 16
1.3. Методи та способи оцінки діяльності OLX 25
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 1 33
2. МОДЕЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА OLX В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ 34
1.4. Оцінка діяльності OLX в сучасних умовах інформаційної торгівлі 34
1.5. Особливості організації віртуального підприємства OLX 41
1.6. Моделювання діяльності OLX 52
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 2 62
3. ПРОБЛЕМИ ДІЯЛЬНОСТІ OLX ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 63
3.1. Основні проблеми діяльності OLX 63
3.2. Шляхи усунення недоліків на віртуальному підприємстві OLX 68
3.3. Перспективи розвитку OLX 77
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 3 83
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86
ДОДАТКИ
Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua
Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Зразок роботи
Проблематика діяльності віртуальних підприємств на даний час мало досліджена. Наявні напрацювання свідчать про ряд недоліків такого виду діяльності, які потребують негайного вирішення. Тому розробка моделі діяльності віртуального підприємства OLX має на меті визначення оптимальних напрямів і засобів, необхідних для забезпечення найбільшої ефективності процесу реалізації товару, що припускає обгрунтований вибір організаційних форм і методів діяльності, орієнтованих на досягнення запланованих кінцевих результатів. Враховуючи дані аспекти, тема дипломної роботи є актуальною.
Діяльність віртуальних підприємств в сучасних умовах інформаційної економіки неодноразово потрапляла під призму досліджень багатьох вчених, зокрема детально дослідили це питання у своїх працях Барко А.Ю., Вітер М.Б., Дикань В.Л., Дражниця С.А., Калина Н.Є., Кіт А.В., Козак І.А., Рогоза М.Є., Семиноженко В.А., Соколовський С.А., Філліпов В.Ю., Шингур М.В., Криша В.В., Павленко В.М., Дацен Ю.М. та ін., однак, невирішеними залишились деякі аспекти аналізу діяльності та усунення недоліків. Тому дана тема потребує подальшого дослідження задля вирішення її проблемних моментів.
Мета роботи полягає в дослідженні діяльності віртуального підприємства в умовах інформаційної економіки.
Завданням даної дипломної роботи є:
- розкрити економічну сутність, виявити невідповідності у тлумаченнях форм організації віртуального підприємства;
- розробити структуру моделювання діяльності віртуального підприємства;
- проаналізувати проблеми діяльності досліджуваного підприємства та запропонувати шляхи їх вирішення;
- сформувати висновки і рекомендації.
Об'єкт дослідження: віртуальне підприємство по продажі товарів OLX.
Предметом дослідження являється діяльність віртуальних підприємств в умовах інформаційної економіки.
Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи.
Зокрема, для розв'язання поставлених завдань використані такі методи:
- загально-філософські методи: історичний метод для дослідження процесу виникнення, формування та розвитку віртуального підприємства OLX;
- системно-науковий підхід до дослідження механізму OLX як цілісного
утворення складеного з відносно самостійних підсистем;
- структурно-функціональний підхід для з'ясування елементного складу на OLX: метод аналізу та синтезу для виявлення елементного складу та взаємодії складових OLX; метод абстрагування для формулювання спільних ознак підприємств та організацій; метод індукції для встановлення спільних ознак складових OLX на підставі ознак, притаманних окремим структурам;
- спеціально-наукові методи: порівняльний метод для встановлення подібності (відмінності) життєвого циклу OLX життєвому циклу інших віртуальних підприємсвт; конкретно-соціологічний метод для з'ясування рівня довіри населення до OLX;
- приватні методи: формально-юридичний (нормативно-догматичний) метод для дослідження складу апарату OLX як специфічного соціально-економічного феномена.
Наукова новизна роботи полягає в розробці структури моделювання діяльності віртуального підприємства.
Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані при аналізі механізмів проектування діяльності віртуальних підприємств в умовах інформаційної економіки.
Інші роботи з даної категорії: