0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства і резервів її підвищення (ID:254224)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 120
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ТА РЕЗЕРВІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 7 1.1. Економічна сутність поняття конкуренції та конкурентоспроможності підприємства 7 1.2. Фактори і показники оцінки конкурентоспроможності продукції 18 1.3. Управління конкурентоспроможністю продукції підприємства і резервів її підвищення 28 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 38 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ І МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ТА РЕЗЕРВІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ПІНТА-КРЕМІНСЬКИЙ ПИВОВАРЕННИЙ ЗАВОД» 40 2.1. Характеристика ТОВ «Пінта-Кремінський пивоваренний завод» та аналіз основних виробничих та фінансово-економічних показників його діяльності 40 2.2. Аналіз системи управління ТОВ «Пінта-Кремінський пивоваренний завод» 53 2.3. Аналіз процесу управління конкурентоспроможністю продукції та резервів її підвищення 65 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 78 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА РЕЗЕРВІВ ЇЇ ПІДВЕЩЕННЯ НА ТОВ «ПІНТА-КРЕМІНСЬКИЙ ПИВОВАРЕННИЙ ЗАВОД» 82 3.1. Проблеми управління конкурентоспроможністю продукції ТОВ «Пінта-Кремінський пивоваренний завод» 82 3.2. Шляхи удосконалення конкурентоспроможністю продукції та резервів її підвищення на ТОВ «Пінта-Кремінський пивоваренний завод» 92 3.3. Методика підвищення конкурентоспроможності підприємства 101 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 106 ВИСНОВКИ 109 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 114
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ТА РЕЗЕРВІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 1.1. Економічна сутність поняття конкуренції та конкурентоспроможності підприємства Умови ринку дають можливість управляти конкурентоспроможністю підприємства, що постає першочерговим значенням. Вирішення питань, що відносяться до набуття конкурентоспроможності економічним суб'єктом, безпосередньо пов'язані з особливостями розвитку певної галузі народного господарства. У сегменті економіки збуту споживчих товарів протягом останніх років спостерігається підвищення рівня конкуренції, що зумовлено внутрішніми факторами розвитку торгівлі та монополізацією діяльності. В таких умовах від конкурентоспроможності та втіленні конкурентних підходів, які забезпечують стійке положення підприємства на ринку, залежить загальний успіх господарюючого суб'єкта. Конкурентоспроможність підприємства забезпечується шляхом вироблення заходів з розвитку та закріпленню конкурентних переваг в рамках ринку товарів і послуг. У ринковій економіці ключовим поняттям є конкурентоспроможність. У загальному випадку під конкурентоспроможністю прийнято розуміти здатність конкурувати на ринках товарів і послуг по відношенню до інших підприємств аналогічного профілю. Для того, щоб сформулювати визначення конкурентоспроможності підприємницьких структур, нам необхідно розглянути все різноманіття підходів до визначення понять «конкуренція» і «конкурентоспроможність організації». Людство здавна зверталося до питань ідентифікації таких понять, як «конкуренція» і «конкурентоспроможність» з позицій свого часу, своїх проблем і свого бачення. Постійно зростаюча конкуренція, еволюція ринку, розвиток виробництва, прогрес технологій, досягнення конкуренція, як запевняють багато авторів, є терміном, що використовується в незліченній кількості значень. Термін «конкуренція» походить від латинського «соnсurrеrе», що означає «зіткнення», «змагання» і являє собою механізм суперництва, боротьби ринкових структур за право знайти свого покупця і за можливість ефективно функціонувати на ринку. Високий рівень конкурентоспроможності підприємства служить гарантом отримання високого прибутку. Отже, в умовах існуючої моделі соціально-економічного розвитку країни питання конкурентоспроможності підприємства займають провідні місця в теорії національного господарства. Розглядаючи проблему конкурентоспроможності підприємства на сучасному етапі розвитку, варто відзначити, що її єдиного, загальноприйнятого розуміння не існує.