0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товар як об'єкт комерційної діяльності (ID:256109)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 41
Рік виконання: 2018
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………….3 1. Товар – елемент комплексу маркетингу……………………………5 1.1. Сутність та значення товарів у комерційній діяльності підприємства…….5 1.2. Вимоги до товару як об’єкту комерційної діяльності……………………..9 1.3. Комерційна інформація про товар, її характеристика…………………….12 2. Асортиментна політика підприємства…………………………….16 2.1. Організаційно-комерційна характеристика діяльності торговельного підприємства…………………………………………………………………………….16 2.2. Аналіз складових конкурентоспроможності товарів підприємства………20 2.3. Характеристика товарів підприємства залежно від ознак комерційної класифікації товарів……………………………………………………………………..24 2.4. Особливості формування товарного асортименту в торговельному підприємстві……………………………………………………………………………...25 3. Шляхи удосконалення роботи комерційної служби підприємства щодо формування асортиментної політики підприємства……………….28 Висновки………………………………………………………………………….34 Література………………………………………………………………………….36 Додатки…………………………………………………………………………….39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову