0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (ID:26934)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 99
Рік виконання: 2000
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1 Конкурентоспроможність підприємства - найважливіша характеристика підприємства в ринкових умовах 1.1 Поняття конкурентоспроможності підприємства та фактори, що її визначають 1.2 Аналіз та оцінка конкурентоспроможності підприємства 1.3 Планування маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності підприємства 2 Загальна характеристика підприємства, особливості його господарчої та організаційно-економічної діяльності 2.1 Організаційні особливості ЗАТ «Черкаське пиво»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності, технологічні процеси 2.2 Аналіз показників економічної діяльності 2.3 Аналіз факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства 2.4 Конкурентний статус ЗАТ «Черкаське пиво» 3 Планування маркетингових заходів на ЗАТ «Черкаське пиво" 3.1 Постановка цілей ЗАТ «Черкаське пиво» 3.2 Маркетингова стратегія підвищення конкурентоспроможності ЗАТ «Черкаське пиво» 3.3 Обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності ЗАТ «Черкаське пиво» Висновки Список використаної літератури В процесі розробки даної роботи було розкрите поняття конкурентоспроможності підприємства, розглянуті різні методи її аналізу та оцінки, глибше розкритий один з цих методів - оцінка позиції підприємства в конкуренції за методикою І.Ансоффа. Детальне описання проведення маркетингового планування: аналіз зовнішнього середовища підприємства, дослідження споживачів, сегментація ринку, дослідження конкурентів; визначення головних цілей та завдань розвитку підприємства, маркетингова стратегія підприємства проникнення і завоювання ринку, з розкриттям всіх пунктів маркетинг-плану: товарної політики, цінової політики, збутової політики, просування товару на ринок, організації сервісу. В даній роботі були розглянуті організаційні особливості ЗАТ «Черкаське пиво»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності, технологічні процеси. Проведений аналіз показників економічної діяльності, факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, проаналізована діяльність підприємства у сфері маркетингу, визначений конкурентний статус ЗАТ «Черкаське пиво» на ринку пива в місті та Черкаській області. Проведено планування маркетингових заходів на ЗАТ «Черкаське пиво» для підвищення конкурентоспроможності, за рахунок чого підвищилася його конкурентна позиція в такій СЗГ як виробництво пива на ринку міста та області. На основі проведеного аналізу на підприємстві було розроблено комплекс маркетинг-мікс: • товарна політика - ЗАТ «Черкаське пиво» збирається поповнити асортимент випускаємої продукції. Розробивши товарну політику підприємство отримає ті недостатні фактори, що дозволять за існуючих умов завоювати прихильність покупців, а отже отримати прибутки за рахунок задоволення їх потреб. • збутова політика - підприємством повинно організувати власну торгівельну мережу для підвищення обсягів збуту та ефективнішого продажу товару. Планове завдання - завоювання місцевого ринку. Запропоновано відкрити роздрібні та оптові магазини в м. Черкаси та області, знайти оптових покупців шляхом розміщення детальної інформації про товари та умови їх купівлі в різноманітних довідниках. • цінова політика - запропоновано встановити стандартні ціни, впровадити стратегію неокруглених цін, які роблять враження, що це знижені ціни, або що підприємство встановлює ціни на мінімально можливому рівні, підприємство повинно захопити цінове лідерство, це можна зробити рекламуючи та продаючи продукцію з товарного асортименту по ціні, що забезпечує долю прибутку нижчу звичайної (так можна зацікавити споживача всією асортиментною групою, і він буде купувати продукти по звичайних цінах разом з товарами по вищих цінах, які приваблюють його до магазину чи вітрини виробника), для нових товарів найвигідніше застосувати стратегію «зняття вершків». Для збільшення обсягу збуту пропонується використовувати цінову стратегію проникнення (низька ціна призначена для захвату ринку). • політика просування - основним завданням просування продукції ЗАТ «Черкаське пиво» є підвищення обсягу збуту і завоювання більшої частки ринку шляхом поліпшення попиту. Підприємству слід використовувати такі засоби реклами: преса, щитова реклама, телереклама. Треба добитись того, щоб оригінальний силует упаковки легко впізнавався споживачем та асоціювався з якістю, неповторністю, невисокою ціною, що дозволить рекламувати під цим силуетом саме підприємство і всю іншу продукцію. Важливе місце в процесі просування повинна зайняти політика ФОПСТИЗ. В даній роботі проведено обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності ЗАТ «Черкаське пиво». Перелік графічного матеріалу Рисунок 1.1 - Взаємозв’язок конкурентоспроможності країни, підприємства, товару та їх детермінанти Таблиця 1.1 - Матриця конкурентоспроможності Рисунок 1.2 - Багатокутник конкурентоспроможності Таблиця 1.2 - Результати ранжування Рисунок 1.3 - Конкурентний статус фірми і стратегічні капіталовкладення Таблиця 1.4 - Визначення майбутньої ефективності діючої стратегії Таблиця 1.5 - Фактори, що впливають на потенціал фірми (приклади) Таблиця 1.6 - Визначення ефективності наявного потенціалу фірми Рисунок 1.4 - Принципи сегментації споживчих ринків Рисунок 2.1 - Структура управління заводом Таблиця 2.1 - Розрахунок виручки від реалізації продукціїї Таблиця 2.2 - Визначення чистого обсягу продаж за 1999 рік, грн Таблиця 2.3 - Використання середньорічної потужності по основним видам випускаємої продукції Таблиця 2.4 - Виробництво продукціі по кварталах Таблиця 2.5 - Собівартість пива, грн Таблиця 2.6 - Собівартість виробництва випускаємої продукції Таблиця 2.7 - Звіт про фінансові результати та їх використання за 1999 р Таблиця 2.8 - Рекомбінований баланс підприємства на 01.01.99 (грн) Рисунок 2.10 - Споживачі, постачальники та основні конкуренти заводу Таблиця 2.6 - Джерела і вартість сировини Таблиця 2.9 - Розвиток ринку пива в Україні Рисунок 2.11 - Діаграма частки ринку пивоварних підприємств в 1998 і 1999 роках Таблиця 2.10 - Аналіз сильних та слабких сторін ЗАТ «Черкаське пиво» та ВАТ «Миколаївський пивзавод «Янтар» Таблиця 2.11 - Розподіл категорій споживачів між ЗАТ «Черкаське пиво» та ВАТ «Миколаївський пивзавод «Янтар» Таблиця 2.12 - Ціни на основну продукцію Таблиця 2.13 - Визначення ефективності діючої стратегії Таблиця 2.14 - Визначення ефективності наявного потенціалу фірмиРисунок 3.1 - Запропонована структура відділу маркетингу на ЗАТ «Черкаське пиво» Рисунок 3.2 - Структура управління заводом після створення відділу маркетингу Рисунок 3.1 - Ієрархія цілей ЗАТ «Черкаське пиво» Таблиця 3.3 - Структура реалізації продукції в динаміці Таблиця 3.4 - Бюджет витрат на рекламу, грн Таблиця 3.5 - Бюджет маркетингу, грн Таблиця 3.6 - Прогноз собівартості пива в обсягу 635 тис. дал, грн Рисунок 3.2 - Графік «витрати результати» для виробництва пива Таблиця 3.7 - Основні показники економічної діяльності ЗАТ «Черкаське пиво» до і після впровадження маркетингових заходів, грн Таблиця 3.7 - Визначення ефективності діючої стратегії Таблиця 3.8 - Розвиток ринку пива в Україні Таблиця 3.9 - Обсяги виробництва пива в Україні в 1998-2000 роках Рисунок 3.3 - Діаграма зміни обсягів виробництва пива в Україні в 1998-2000 роках Таблиця 3.10 - Визначення ефективності наявного потенціалу фірми
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову