Зміст
Вступ
РОЗДІЛ 1. Загальне знайомство з організацією економічної
роботи на підприємстві ТОВ «Каніврибпром»
1.1. Характеристика ТОВ «Каніврибпром». 5 –
1.2. Організація виробничого процесу внутрішніх служб
підприємства. 6 –
1.3. Виробництво і реалізація продукції ТОВ «Каніврибпром».7 –
1.4. Використання виробничих фондів підприємства та ресурси
їх використання
1.5. Джерела формування коштів ТОВ «Каніврибпром». 11 –
1.6. Аналіз забезпечення використання трудових ресурсів
підприємства та резерви їх продуктивності.12 –
1.7. Аналіз собівартості продукції та шляхи її зниження.16 –
1.8. Фінансовий стан ТОВ «Каніврибпром»
РОЗДІЛ 2. Управління ефективністю діяльності
ТОВ «Каніврибпром»
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Одним із завдань економічного аналізу є пошук можливостей підвищення ефективності виробництва. Результат вирішення такого завдання – виявлення господарських резервів.
Економічна сутність резервів як невикористаних можливостей полягає в забезпеченні стійкого розвитку суб’єкта господарювання в конкурентному середовищі.
Необхідність виживання кожного суб’єкта господарювання в ринковій економіці є найважливішим стимулом удосконалення конкретних видів продукції, надання послуг, зниження витрат, зростання продуктивності праці. Отже, пошук резервів - об’єктивний процес, що випливає із всезагального закону робочого часу, конкретним вираженням якого є зниження затрат живої та уречевленої праці. Це зниження досягається шляхом впровадження досягнень науково – технічного прогресу, проведення організаційних заходів, удосконалення процесу управління тощо.
За результатами даної роботи можна зробити висновки про те, що оскільки підприємство ще досить молоде, то потрібне ефективне використання усіх ресурсів підприємства. В ході проведеного аналізу стає очевидним недостатнє використання трудових ресурсів. Це спричиняє відхилення у технологічному процесі, непродуктивні витрати.
На підприємстві необхідно провести вдосконалення виробничого процесу. Так необхідні кошти на створення своєї лабораторії та куплі свого транспортного засобу.
Необхідним є проведення стратегій розширення меж ринку та вдосконалення продукції підприємства. Адже очевидна недостатність асортименту продукції, яка впливає на обсяги реалізації. Необхідність впровадження виготовлення нових видів продукції є нагальною проблемою. Розширення меж ринку має бути на першому місці у маркетинговій політиці підприємства, адже це дасть змогу стимулювати зростання обсягів продукції.
Необхідно звернути увагу на те, що всі ці аспекти негативно вплинули на загальний стан підприємства у 2005 році. Це видно із зниження прибутку який знизився з 2004 року на 14400грн. Загалом для позитивного функціонування керівництву необхідно провести вдосконалення усіх сфер діяльності підприємства.
Перелік графічного матеріалу
Таблиця 1.3.1 Обсяги виробництва товарної продукції ТОВ “Каніврибпром” 2004 -2005роки (тис. грн.)
Таблиця 1.3.2 Динаміка виробництва та реалізації продукції ТОВ „Каніврибпром” 2004 -2005роки (тис.грн)
Таблиця 1.4 Показники використання основних фондів ТОВ „Каніврибпром” 2003 - 2005рік.
Таблиця 1.5 Грошовий потік ТОВ „Каніврибпром”2003 -2005р.
Таблиця 1.6.1 Оцінка забезпеченості трудовими ресурсами ТОВ „Каніврибпром ”2003 - 2005рік. (чол)
Таблиця 1.6.2. Структура трудових ресурсів підприємства
Таблиця 1.7 Склад та структура витрат 2003-2005рік.(тис грн)
Таблиця 1.8.1 Аналіз структури та динаміки майна і джерел його утворення 2004 – 2005роки.(тис грн)
Таблиця 1.8.2 Аналіз ліквідності балансу, тис. грн. 2004 – 2005 роки
Таблиця 1.8.3 Показники оцінки ліквідності підприємства
Таблиця 2.1.1 Аналіз динаміки валового прибутку ТОВ “Каніврибпром” 2003–2005роки.
Таблиця 2.1.2 Вихідні дані.