0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління процесом забезпечення конкурентоспроможності на прикладі ТОВ (ID:317447)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 87
Рік виконання: 2019
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРИТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЗАБЕЗЕПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність забезпечення конкурентоспроможності підприємства 1.2. Сучасні концепції управління поцесом забезпечення конкурентоспроможності на підприємстві 1.3. Методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1. Дослідження передумов управління процесом забезпечення конкурентоспроможності на підприємстві 2.2. Аналіз та діагностика існуючого управління забезпечення конкурентоспроможності на підприємстві 2.3. Оцінювання системи забезпечення конкурентоспроможності на підприємстві Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Формування системи функціональних характеристик процесу забезпечення конкурентоспроможності в системі стратегічного менеджменту підприємства 3.2. Розроблення комплексної програми забезпечення конкурентоспроможності на підприємстві 3.3. Економічне обґрунтування запропонованих заходів для забезпечення конкурентоспроможності на підприємстві Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
можли ? ни. Коефіцієнт маневреності ? показував здатність підприємства ? підтримувати рівень власного оборотно ? го капіталу й поповнювати оборот ? ні засоби в разі не ?обходимости за рахунок влас ? нних джерел. Негативний ? коефіцієнт маневреності означає низьку фінансову стійкість в поєднанні ? ії з тим, що ? кошти вкладені в повільно реалізуємо ? мие активи (основні з ? редства), а оборотний капітал формиро ? вався за рахунок позикових ? их засобів. Коефіцієнт ман ? евренності власного капіталу 2016 = (433-202) / 433 = 0,5 Коеф ? фициент маневреності власного капіта ? ла 2017 = (484-221) 484 = 0,5 Коефіцієнт маневреності зі ? власного капіталу 2018 = (345-246) / 345 = 0,3 Коефіцієнт ма? невренності власного капіталу має нормальне значення, оскільки більше ? нуля. 9 Коефіцієнт співвідношення мо? більних і іммобілізованих активів = ? ст. 1200 / ст. 1100 Формула розрахунок ? за даними бухгалтерсько? го балансу: Якщо показник більше 1, це означа ? ет, що на перед ? прийнятті домінують оборотні ак ? тиви, якщо менше 1 зн ? Ачит на підприємстві ? більшу частину займають внеоб ? оротние активи. Чим ? перевищене значення даного коефіцієнтом ? та, тим більше предприят ? ие вкладається в оборотні акти ? ви. Коефіцієнт співвідношення мобільн? их і іммобілізованих активів 2016 = 338/202 = 1,7 Коеффіціен ? т співвідношення мобільних і иммобилизован ? них активів 2017 = 281/221 = 1,3 Коефіцієнт відповід ? носіння мобільних і іммобілізованих активів ? в 2018 = 172/246 = 0,7 З 2016 та 2017 років рр. переважають оборот ? ні активи, в 2018 р - необоротні акт ? і ви. 8 Коефіцієнт забезпеченості обор ? отного капіталу власними джерелом ? никами фінансування = (ст. 1300- ? ст. 1100) / ст. 1200 Формула розрахунку за даними бухг ? лтерського балансу: Коефіцієнт забезпеності власними джерелами фінансування більше 0,6 - 0,8. Значення кое ? ффіціента близьке до одиниці показує на те, що про ?рганізація забезпечує потреби в оборот ? них активах за рахунок власних коштів і має абсолютну фінансову стійкість. Коефіцієнт забезпеченості ? оборотного капіталу власними ис ? джерелами фінансування 2016 = (443-202) / 338 = 0,7 Коефіцієнт обеспеченнос? ті оборотного капіталу власними джерелами фінансування 2017 = (484-221) / 281 = 0,9 Коеффіц ? іент забезпеченості оборотного капітала власними джерелами фінансування послуг ? 2018 = (345-246) / 172 = 0,6 Коефіцієнт забезпеченості об? оротного капіталу власними джерелами ? і фінансування має норм ? альне значення. Основні показни? ки фінансово-господарської ? діяльності ТОВ в 2016 - 2018 рр. Дамо ана? ліз поданим розрахункам. Виру? чка від продажу послуг в автокомплексі має ? позитивну динаміку. З 2016 року вона склала 7302 тис. грн., в 2017 р збільшив ? лася на 1103 тис. р ? уб. (на 15,11%) і склала 8405 т ? ис. грн. У 2018 р виручка про ? т продажів зросла н ? а 1245 тис. грн. (н ? а 14,81%) і склала 9650 тис. грн. Собівартість послуг також збільшується, темпи п? риросту нижче, ніж вир ? учки від продажів. У 2018 р собівартістьь послуг складає 6762 тис. грн. У порівнянні з 2016 р її приріст з ? залишив тисячі вісімдесят дві тис. грн. (19,05%), в ? порівняно з 2017 р - 610 тис. грн.(9,92%). За ? витрати на гривню виручки від прод ? ажу зменшуються, це свідчить про їх ефективність контролю. У 2018 р даний показник склав 0,70 грн. У порівнянні з 2016 р він зменшився н ? а 0,08 грн. (на 10,26%), у порівнянні з 2017 р - на 0,03 грн. ( ? На 4,11%). Зменшення показника обумовлено зростанням виручки про?и ти продажів при незмінності постійних витрат. Прибуток від про? дажу в 2018 р склав 2888 ? тис. грн. Його прирі? ст до 2016 р склав тисячу двісті шістьдесят шість тис. грн. (78,05%), до 2017 року - 635 тис. ............................................................................................. Рекламна діяльність і Електронна комерція є найбільш динамічно розвиваються напрямком використання Інтернет, який в свою чергу є альтернативою традиційним каналам поширення інформації і формам ведення бізнесу. Електронна комерція при цьому є не тільки видом реклами, але і рекламованим об'єктом. Поява глобальних мереж зв'язку, і в першу чергу Інтернету, призвело до значних змін в організації і веденні комерційної діяльності. Виникли не тільки нові напрямки ведення бізнесу, але і були внесені зміни до вже існуючих. Основні знахідки нової економіки пов'язані з умінням розділити бізнес на інформаційну та фізичну складові. Інтернет і інші види електронних комунікацій стали потужним каталізатором розвитку інформаційної складової бізнесу і створення нової вартості в результаті вдосконалення процесів пошуку, організації, відбору, синтезу і поширення інформації. В Інтернет-середовищі добре розвивається книжковий бізнес. В першу чергу це пов'язано з тим, що для книготоргівлі як виду бізнесу істотною функцією є перегляд і вибір книг споживачем. Цю важливу частину бізнесу можна зробити ефективнішою за рахунок поліпшення умов перегляду. Для цього треба створити в Інтернеті великий каталог і забезпечити споживачеві простий доступ до нього. Таким чином, онлайновий каталог, здатний на два порядки збільшити пропозицію найменувань книг, стає в цьому бізнесі доданою вартістю. Інтернет забезпечив величезні можливості для електронного ведення бізнесу (ЕВБ). У цій глобальній гипермедийной системі можуть інтегруватися кошти для спілкування і співпраці, загальносвітового мовлення, поширення інформації, а також інструменти для безпосереднього ведення бізнесу, що дозволяють усунути часові та просторові обмеження. Інтернет, як нове середовище спілкування, відмінна від традиційних ЗМІ, вносить зміни як в процеси просування (маркетинг), так і в методи ведення бізнесу (наприклад, торгівлі). У разі використання Інтернету зворотний зв'язок може бути яскраво вираженою, а контакт з покупцем може носити індивідуальний характер.