Зразок роботи
можли ? ни.
Коефіцієнт маневреності ? показував здатність підприємства ? підтримувати рівень власного оборотно ? го капіталу й поповнювати оборот ? ні засоби в разі не ?обходимости за рахунок влас ? нних джерел.
Негативний ? коефіцієнт маневреності означає низьку фінансову стійкість в поєднанні ? ії з тим, що ? кошти вкладені в повільно реалізуємо ? мие активи (основні з ? редства), а оборотний капітал формиро ? вався за рахунок позикових ? их засобів.
Коефіцієнт ман ? евренності власного капіталу 2016 = (433-202) / 433 = 0,5
Коеф ? фициент маневреності власного капіта ? ла 2017 = (484-221) 484 = 0,5
Коефіцієнт маневреності зі ? власного капіталу 2018 = (345-246) / 345 = 0,3
Коефіцієнт ма? невренності власного капіталу має нормальне значення, оскільки більше ? нуля.
9 Коефіцієнт співвідношення мо? більних і іммобілізованих активів = ? ст. 1200 / ст. 1100
Формула розрахунок ? за даними бухгалтерсько? го балансу:
Якщо показник більше 1, це означа ? ет, що на перед ? прийнятті домінують оборотні ак ? тиви, якщо менше 1 зн ? Ачит на підприємстві ? більшу частину займають внеоб ? оротние активи. Чим ? перевищене значення даного коефіцієнтом ? та, тим більше предприят ? ие вкладається в оборотні акти ? ви.
Коефіцієнт співвідношення мобільн? их і іммобілізованих активів 2016 = 338/202 = 1,7
Коеффіціен ? т співвідношення мобільних і иммобилизован ? них активів 2017 = 281/221 = 1,3
Коефіцієнт відповід ? носіння мобільних і іммобілізованих активів ? в 2018 = 172/246 = 0,7
З 2016 та 2017 років рр. переважають оборот ? ні активи, в 2018 р - необоротні акт ? і ви.
8 Коефіцієнт забезпеченості обор ? отного капіталу власними джерелом ? никами фінансування = (ст. 1300- ? ст. 1100) / ст. 1200
Формула розрахунку за даними бухг ? лтерського балансу:
Коефіцієнт забезпеності власними джерелами фінансування більше 0,6 - 0,8. Значення кое ? ффіціента близьке до одиниці показує на те, що про ?рганізація забезпечує потреби в оборот ? них активах за рахунок власних коштів і має абсолютну фінансову стійкість.
Коефіцієнт забезпеченості ? оборотного капіталу власними ис ? джерелами фінансування 2016 = (443-202) / 338 = 0,7
Коефіцієнт обеспеченнос? ті оборотного капіталу власними джерелами фінансування 2017 = (484-221) / 281 = 0,9
Коеффіц ? іент забезпеченості оборотного капітала власними джерелами фінансування послуг ? 2018 = (345-246) / 172 = 0,6
Коефіцієнт забезпеченості об? оротного капіталу власними джерелами ? і фінансування має норм ? альне значення.
Основні показни? ки фінансово-господарської ? діяльності ТОВ в 2016 - 2018 рр.
Дамо ана? ліз поданим розрахункам.
Виру? чка від продажу послуг в автокомплексі має ? позитивну динаміку. З 2016 року вона склала 7302 тис. грн., в 2017 р збільшив ? лася на 1103 тис. р ? уб. (на 15,11%) і склала 8405 т ? ис. грн. У 2018 р виручка про ? т продажів зросла н ? а 1245 тис. грн. (н ? а 14,81%) і склала 9650 тис. грн.
Собівартість послуг також збільшується, темпи п? риросту нижче, ніж вир ? учки від продажів. У 2018 р собівартістьь послуг складає 6762 тис. грн. У порівнянні з 2016 р її приріст з ? залишив тисячі вісімдесят дві тис. грн. (19,05%), в ? порівняно з 2017 р - 610 тис. грн.(9,92%).
За ? витрати на гривню виручки від прод ? ажу зменшуються, це свідчить про їх ефективність контролю. У 2018 р даний показник склав 0,70 грн. У порівнянні з 2016 р він зменшився н ? а 0,08 грн. (на 10,26%), у порівнянні з 2017 р - на 0,03 грн. ( ? На 4,11%). Зменшення показника обумовлено зростанням виручки про?и ти продажів при незмінності постійних витрат.
Прибуток від про? дажу в 2018 р склав 2888 ? тис. грн. Його прирі? ст до 2016 р склав тисячу двісті шістьдесят шість тис. грн. (78,05%), до 2017 року - 635 тис.
.............................................................................................
Рекламна діяльність і Електронна комерція є найбільш динамічно розвиваються напрямком використання Інтернет, який в свою чергу є альтернативою традиційним каналам поширення інформації і формам ведення бізнесу. Електронна комерція при цьому є не тільки видом реклами, але і рекламованим об'єктом.
Поява глобальних мереж зв'язку, і в першу чергу Інтернету, призвело до значних змін в організації і веденні комерційної діяльності. Виникли не тільки нові напрямки ведення бізнесу, але і були внесені зміни до вже існуючих.
Основні знахідки нової економіки пов'язані з умінням розділити бізнес на інформаційну та фізичну складові. Інтернет і інші види електронних комунікацій стали потужним каталізатором розвитку інформаційної складової бізнесу і створення нової вартості в результаті вдосконалення процесів пошуку, організації, відбору, синтезу і поширення інформації.
В Інтернет-середовищі добре розвивається книжковий бізнес. В першу чергу це пов'язано з тим, що для книготоргівлі як виду бізнесу істотною функцією є перегляд і вибір книг споживачем. Цю важливу частину бізнесу можна зробити ефективнішою за рахунок поліпшення умов перегляду. Для цього треба створити в Інтернеті великий каталог і забезпечити споживачеві простий доступ до нього. Таким чином, онлайновий каталог, здатний на два порядки збільшити пропозицію найменувань книг, стає в цьому бізнесі доданою вартістю.
Інтернет забезпечив величезні можливості для електронного ведення бізнесу (ЕВБ). У цій глобальній гипермедийной системі можуть інтегруватися кошти для спілкування і співпраці, загальносвітового мовлення, поширення інформації, а також інструменти для безпосереднього ведення бізнесу, що дозволяють усунути часові та просторові обмеження.
Інтернет, як нове середовище спілкування, відмінна від традиційних ЗМІ, вносить зміни як в процеси просування (маркетинг), так і в методи ведення бізнесу (наприклад, торгівлі). У разі використання Інтернету зворотний зв'язок може бути яскраво вираженою, а контакт з покупцем може носити індивідуальний характер.