Ціноутворення на підприємствах туристичного та готельно-ресторанного бізнесу (ID:333549)
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи ціноутворення на підприємствах туристичного та готельно-ресторанного бізнесу.
1.1. Поняття ціни й цінова політика підприємства…………………………...
1.2. Функції, види і значення ціни на підприємствах туристичного та готельно-ресторанного бізнесу……………………………………………….
1.3. Стратегії та методи ціноутворення……………………………………….
1.4. Нормативно-правове забезпечення застосування ціноутворення підприємства туристичної галузі в Україні…………………………………...
Розділ 2. Практичні аспекти ціноутворення туристичного продукту в туристичній агенції «Супутник».
2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного агентства «Супутник»…………………………………………………………………..
2.2. Оцінка формування ціноутворення в туристичній агенції «Супутник»….................................................................................................
2.3. Аналіз ефективності використання методів ціноутворння на туристичному підприємстві…………………………………………………...
Розділ 3. Напрями удосконалення процесу ціноутворення на підприємствах туристичного та готельно-ресторанного……………………
Висновки………………………………………………………………………..
Список використаної літератури……………………………………………..
Додатки………………………………………………………………………….
Зразок роботи
Туризм, як одна із провідних галузей світової економіки, має значний вплив на формування ВВП, створення додаткових робочих місць, забезпечення зайнятості населення і активізації зовнішньоторговельного балансу. Постійно зростає значення туризму як джерела валютних надходжень, інструменту розширення міжнародних контактів, вирівнювання регіонального розвитку. Туризм, як вид підприємницької діяльності, є привабливою і прибутковою сферою бізнесу, яка має значні потенційні можливості для залучення іноземних інвестицій.
В умовах ринкової економіки індустрія туризму наділена певною специфікою, як спричинена самою природою туристичних продуктів і послуг, особливостями їх виробництва, формуванням і реалізації. Усе це в сукупності, обумовлює особливу поведінку споживачів туристичних послуг.
Послуги туризму є кінцевим продуктом, призначеним безпосередньо для споживання, тому ціни на послуги – це роздрібні ціни. Стійкість попиту на туристичні послуги залежить від індивідуальних особливостей людини, тому при встановленні цін на них слід враховувати наступний психологічний момент: ціна не повинна викликати негативних емоцій у потенційних покупців. Процеси виробництва, реалізації і споживання послуг збігаються за часом, тому у сфері послуг застосовується сезонна диференціація цін і тарифів; попит на послуги туризму носить яскраво виражений сезонний характер
Інші роботи з даної категорії: