0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

шляхи вдосконалення механізму збуту продукції на підприємстві (ID:3385)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 114
Рік виконання: 2009
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Поняття збуту та його роль у господарській діяльності підприємства 1.2. Місце, функції і класифікація роздрібних підприємств у сфері товарного обігу 1.3. Механізм формування оптимальної системи збуту та збутової політики підприємства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ В ТОВ «УНІВЕРСАМ ВІННИЦЬКИЙ» 2.1. Загальна характеристика підприємства та основних напрямків його діяльності 2.2. Техніко-економічний аналіз основних показників господарської діяльності підприємства 2.3. Аналітична оцінка реалізації продукції ТОВ «Універсам Вінницький» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Впровадження використання логістичних підходів в управлінні збутом товарів 3.2. Організація ефективної роботи працівників торгівельного залу ТОВ «Універсам Вінницький» 3.3. Стимулювання збуту продукції Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову