0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Фокстрот" на ринку електротоварів (ID:33988)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 127
Рік виконання: 2012
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Теоретичні засади маркетингової діяльності торгівельного підприємства 1.1. Теоретичні основи торгівельної діяльності підприємства 1.2. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності торгівельного підприємства 1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні Розділ 2. Аналіз діяльності 2.1. Загальна характеристика діяльності 2.2.Фінансовий аналіз 2.3. Аналіз комплексу маркетингу підприємства 2.3.1. Товарна політика 2.3.2. Цінова політика 2.3.3. Організування розподілу продукції 2.3.4. Маркетингова політика комунікацій Розділ 3. Удосконалення маркетингової діяльності 3.1. Удосконалення організаційної структури 3.2. Удосконалення товарної та цінової політик 3.3. Рекомендації щодо покращення збутової та комунікаційної політик ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову