Зразок роботи
28vika055@ukr.net
Актуальність даної теми обумовлена тим, що головне завдання, яке вирішує система збуту і просування продукції – сприяти збільшення прибутку фірми. Головне завдання будь-якого підприємця - зуміти ідеальним чином поєднати бажання клієнтів і власні виробничі можливості. Саме тому система збуту є центральною у всій системі економіки організації, оскільки саме в процесі збуту готової продукції з'ясується, наскільки точними і вдалими були всі використані концепції і стратегії по просуванню товару на ринок. Кожен товар неодмінно вимагає просування на ринку, це означає необхідність якісної і оригінальної реклами, різних акцій, сприяють просуванню товару.
Організація системи збуту компанії є ключовою ланкою в розробці чітких правил і комерційних умов для всіх каналів продажів. Вироблення найбільш вигідних умов для торгових партнерів при дотриманні заданого рівня рентабельності продажів компанії - ось основна мета комерційної політики. Вона допомагає менеджерам вибирати і налагоджувати роботу з найбільш перспективними для компанії клієнтськими сегментами та відслідковувати виконання правил учасниками збутової мережі.
При наявності жорсткої конкуренції головне завдання системи управління збутом - забезпечити завоювання та збереження організацією кращою частки ринку і домогтися переваги над конкурентами. Збут продукції повинен розглядатися під принципово іншим кутом зору - через призму ринкового попиту і пропозиції. Для виживання в ринкових умовах вітчизняні товаровиробники повинні виробляти те, що продається, а не продавати те, що вони виробляють.
Теоретичним і методичним аспектам управління збутовою діяльністю присвячено праці багатьох зарубіжних науковців вчених, серед яких – Ф. Котлер, І. Ансофф, А. Дейян, Ж.-Ж. Ламбен, Є. Діхтль, Х. Хершген, Р. Акофф, Г. Болт, Дж. Еванс, В. Мюллер, М. Портер та ін. Серед вітчизняних учених означену проблему та особливості організації збуту на підприємствах агропромислового комплексу розглядають А.B. Балабаниць, Л.В. Балабанова, І.Ф. Баланюк, В.В. Бурцев, М.Ф. Кропивко, Я.С. Ларіна, М.Й. Малік, Л.В. Пан, О.М. Проволоцька, М.П. Сахацький, І.В. Свиноус, Н.І. Чухрай та ін.
Незважаючи на вагомі наукові здобутки вітчизняних і зарубіжних економістів, слід зазначити, що теоретична розробленість питань управління збутовою діяльністю підприємств ще не достатньо розкрита, а низка його методологічно-організаційних аспектів спричиняє дискусії. Мало уваги приділено збуту продукції підприємств.
Отже, науково-теоретичне і практичне значення обраної теми дипломної роботи засвідчує її актуальність. Вирішення проблеми наукового обґрунтування засад управління збутовою діяльністю підприємств забезпечить стабільність та підвищення ефективності їх функціонування.
Метою дипломної роботи є аналіз управління системи збуту і розробка пропозицій щодо вдосконалення збутової діяльності підприємства ТОВ «Вільнянський молокозавод».
Відповідно до визначеної мети в процесі виконання дослідження, вирішувались такі завдання:
- з’ясувати теоретичні основи збутової діяльності підприємства;
- узагальнити особливості формування механізму управління збутовою діяльністю підприємства;
- визначити організаційну структуру підрозділу збуту, його функції та система управління;
- сформувати методичні підходи щодо оцінки ефективності організації збутової діяльності;
- охарактеризувати діяльність досліджуваного підприємства;
- проаналізувати конкурентоспроможність підприємства ТОВ «Вільнянський молокозавод»;
- оцінити організації збутової діяльності підприємства;
- запропонувати введення посади торгового агента для поліпшення збуту продукції підприємства ТОВ «Вільнянський молокозавод»;
- розробити виставкову кампанію як фактору розширення географії збуту продукції підприємства.
Об’єктом дослідження є процес управління збутом продукції ТОВ «Вільнянський молокозавод».
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних та практичних аспектів підвищення ефективності управління збутовою діяльністю підприємства.