Індивідуальне завдання з планування і контролю на підприємстві (на прикладі підприємства ТОВ «Yudin» )) (ID:461945)
Зміст
1. Розробка стратегічного бачення компанії.
2. Розробка місії компанії.
3. Розробка стратегічного плану формування та реалізації цілей розвитку компанії.
Зразок роботи
Індивідуальне завдання будемо виконувати на прикладі підприємства ТОВ «Yudin» це видатний виробник та постачальник меблів в м.Черкаси і Україні в цілому. ТОВ «Yudin» вже більше 10 років підтверджує репутацію лідера на вітчизняному меблевому ринку, здійснюючи постачання і доставку меблів по м.Черкаси і регіонам України.
Європейський рівень, найбагатший асортимент, індивідуальний підхід до кожного покупця - це саме те, завдяки чому магазини меблів ТОВ «Yudin» заслужили любов споживачів в усій країні.
Предметом діяльності ТОВ «Yudin» згідно його статуту є:
– виробництво і реалізація меблів;
– консультації в галузі технології виробництва меблів;
– оптова, роздрібна та виїздна торгівля;
– виконання посередницьких, комерційних, ділерських та дистриб’юторських послуг виробничого і невиробничого характеру, здійснення угод по експорту – імпорту;
– розробка і практичне здійснення спільних з зарубіжними інвесторами проектів і комерційних ініціатив;
– сприяння залученню іноземних інвестицій на Україну;
– сприяння іноземним інвесторам в розміщенні капіталу;
– залучення в економіку України інвестицій ведучих фірм-виробників меблів тощо.
Виконання індивідуального завдання будемо проводити в розрізі наступних елементів системи стратегічного управління:
1. Розробка стратегічного бачення компанії.
Вихідним етапом процесу управління ТОВ «Yudin» є визначення вищим керівництвом головних довгострокових орієнтирів діяльності підприємства у сфері виробництва меблів. Першочергового значення при цьому набуває формування напрямів та сфер майбутнього бізнесу, що узагальнено відображається у розробці “стратегічного бачення”.
Для ідентифікації свого бізнесу можна використовувати 3-мірну схему Дерека Абелла, відомого фахівця в галузі маркетингу. Основними її осями можуть бути “споживачі меблевої продукції (хто)”, “споживання (що)” і “технологія (як)”. На рис. 1 подана 3-мірна схема ідентифікації бізнесу ТОВ «Yudin» в галузі виробництва меблів. Кожен кубик у цій схемі визначає деякий сектор ринку меблевої продукції України.
Інші роботи з даної категорії: