Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Одним із головних завдань діяльності господарюючого суб’єкта є забезпечення його фінансової стійкості. Важлива роль у реалізації цього завдання приділяється системі управління економічним потенціалом. Економічний потенціал підприємства є основою прийняття стратегічних управлінських рішень, зумовлює формування та реалізацію відповідної програми дій на перспективу, є головним драйвером управління суб’єктом господарювання.
Підприємство здатне формувати, розкривати, розвивати та використовувати свій економічний потенціал у відповідних соціально-економічних умовах. Тобто, можна стверджувати, що економічний потенціал підприємства повинен бути спрямований на зміцнення конкурентних позицій. А конкурентну позицію підприємства можна розглядати фінансову стійкість в даному сегменті ринку, яка підтверджена обсягом продажів. Отже, конкурентна позиція підприємства залежить від ключових факторів успіху: знання, вміння, мобільність, інноваційні технології, організація маркетингу, диверсифікація виробництва, розширення асортименту тощо.
Дослідження сутності економічного потенціалу підприємства як основи економічного розвитку, структурування його складників дають змогу сформулювати принципи активізації економічної політики щодо інтенсифікації економічних процесів.
Аналіз досліджень і публікацій з проблеми. Значний внесок у розвиток теорії економічного потенціалу, його трактування подано в роботах О.В. Березіна, О.М. Ждан, Н.С. Краснокутської, О.І. Маслак, Є.В. Лапіна, М.С. Пантелєєва та ін. Втім, незважаючи на те, що наукові напрацювання за даною тематикою є досить значними, існують питання, котрі залишаються недостатньо опрацьованими як у теоретичному, так і в практичному аспектах.
Мета та завдання роботи. Основною метою дослідження є дослідження теоретико – практичних аспектів оцінки економічного потенціалу автотранспортного підприємства, виявлення її основних проблем та напрямів її удосконалення.
Для даної мети потрібно вирішити наступні завдання:
- описати зміст та сутність економічного потенціалу підприємства,
- розкрити методичні підходи до оцінки економічного потенціалу підприємства,
- зробити аналіз організаційно – економічної характеристики підприємства,
- провести оцінку економічного потенціалу Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1,
- запропонувати напрями покращення економічного потенціалу підприємства
Об’єкт дослідження. Об‘єктом дослідження є процес оцінки економічного потенціалу Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1.
Предмет дослідження. Предметом дослідження є економічний потенціал Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1.
Методи дослідження. Під час нашого дослідження було застосовано такі методи, як: монографічний, порівняння, аналіз та синтез, дедукція та індукція, моделювання наукова абстракція та узагальнення.
Інформаційна база дослідження: нормативно - правові акти, які здійснюють регулювання економічного потенціалу автотранспортного підприємства; науково-методологічні джерела; підручники, наукові статті, монографії; річна фінансова звітність підприємства, установчі документи.