0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт по практиці на підприємстві + додатки (ID:833544)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 43
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т Стор. ВСТУП……………………………………………………………………. 3 1. Ознайомлення із діяльністю підприємства ………………………….. 5 2. Загальна характеристика організації обліку та оподаткування на підприємстві ……………………………………………………………… 3. Організація і методика нарахування, сплати та звітування за податками, зборами (обов’язковими платежами) ……………………… 6 9 12 4. Відповідальність за порушення податкового законодавства ……….. 16 5. Організація і методика погашення податкового боргу …………….. 20 6. Перевірки податковими органами …………………………….…….. 7. Організація і методика оскарження рішень контролюючих органів. 8. Організація і методика отримання послуг з податкового консультування…………………………………………………………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………… 25 29 35 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………... 40 ДОДАТКИ………………………………………………………………... 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Для розв'язання сучасних проблем стабілізації національної економіки та підвищення регулюючої функції державного бюджету в забезпеченні соціального розвитку нашого суспільства треба здійснити низку організаційних заходів у плані оцінки фінансового стану суб'єктів господарювання. Тільки на основі позитивних зрушень індивідуального відтворення можливе безперебійне своєчасне наповнення бюджету і посилення регулюючого впливу держави на визначальні процеси суспільного життя, збільшення платоспроможного попиту населення та піднесення його життєвого рівня. На сьогоднішній день центром економічної діяльності усієї економіки є підприємство. Саме воно складає необхідну суспільну продукцію, вирішує питання економічного використання ресурсів, виробничої техніки і технології. Кожне підприємство складається з окремих підгруп, груп, підрозділів, що в свою чергу виконують певну роботу. Незаперечне те, що висока рентабельність підприємств позитивно впливає на розв'язання державних фінансових проблем, зокрема на зміцнення бюджету всіх рівнів, про що свідчать сучасні тенденції розвитку національної економіки. Організація та процес проходження практики на всіх етапах дасть змогу розвинути та закріпити знання на практиці, поетапно розвинути, накопичити та удосконалити практичні вміння й навички, розширити кругозір в процесі поетапного виконання завдань практики та написання звіту, забезпечити взаємозв‘язок між практичним і теоретичним навчанням, сформувати вміння критично аналізувати діюче законодавство та знаходити можливість його удосконалення. Основною метою проходження передипломної практики є отримання практичних знань і навиків для систематизації, закріплення і поглиблення теоретичних знань здобутих в період навчання. Основні завдання переддипломної практики: - ознайомились із діяльністю підприємства; - охарактеризувати процес організації обліку та оподаткування на підприємстві; - дослідити організацію і методику нарахування, сплати та звітування за податками, зборами (обов’язковими платежами) ; - визначити види відповідальності за порушення податкового законодавства; - проаналізувати організацію і методику погашення податкового боргу; - проаналізувати перевірки податковими органами; - охарактеризувати організацію і методику оскарження рішень контролюючих органів; - висвітлити організацію і методику отримання послуг з податкового консультування. Базою дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю Транс – Сейл. Об’єктом дослідження є діяльність ТОВ Транс – Сейл. Джерелами інформації є Закони України, Податковий кодекс України, нормативно-правові акти, періодичні видання, Інтернет ресурси, а також безпосередньо самі співробітники ТОВ Транс – Сейл з практичними навичками та знаннями.