0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка підприємства (ID:834558)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 7
Рік виконання: 2023
Вартість: 220
Купити цю роботу
Зміст
ТЕМА 2. ФІНАНСОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО І РЕАЛІЗАЦІЮ ПРОДУКЦІЇ Задача 2. Розрахувати загальну зміну витрат на матеріали в плановому році та ступінь її зміни внаслідок зміни норм витрат матеріалів та ціни. Вихідні дані для розрахунків наведені в таблиці. Виріб Програма випуску, штук Звітний рік Плановий рік Норма витрат на 1 виріб, т Ціна 1 т, грн. Норма витрат на 1 виріб, т Ціна 1 т, грн. А 600 0,85 840 0,92 910 Б 950 0,45 980 0,75 1200 В 1100 1,65 720 1,80 880 ТЕМА 3. ГРОШОВІ НАДХОДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА Задача 2. Визначити оптову ціну виробу, відпускну ціну з акцизним збором без ПДВ, суму акцизного збору, вільну відпускну ціну підакцизного виробу із врахуванням податком на додану вартість, виручку від реалізації товару та рентабельність виробу за такими даними: – собівартість підакцизного виробу - 250 грн.; – прибуток - 120 грн.; – ставка акцизного збору з роздрібної реалізації підакцизних товарів - 5%; – ставка податку на додану вартість - 20 %; – кількість реалізованих виробів - 700 шт. Задача 6 Підприємство планує виробити 2500 одиниць продукції, собівартість одиниці реалізованої продукції становитиме 250 грн., рівень рентабельності її виробництва становитиме 50 %. Розрахувати дохід від реалізації та чистий дохід від реалізації продукції, за умови, що підприємство є платником ПДВ та акцизного збору за ставкою 10%. Врахуйте, що залишки нереалізованої продукції на складі на початок і кінець планового періоду становлять 160 та 110 одиниць відповідно. Підприємству повернули продукцію на суму 650 грн. ТЕМА 4. ФОРМУВАННЯ І РОЗПОДІЛ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА Задача 2. Розрахувати валовий і чистий прибуток, рентабельність реалізованої продукції підприємства за такими даними: - виручка від реалізації продукції з ПДВ – 2 750 тис. грн; - собівартість реалізованої продукції – 1 960 тис. грн; - прибуток від позареалізаційних операцій – 185 тис. грн; - прибуток від фінансово-інвестиційних операцій – 130 тис. грн; - збитки від надзвичайних ситуацій – 86 тис. грн; - витрати на збут 35 тис. грн; - ставка податку на прибуток 18%. Здійснити розподіл чистого прибутку враховуючи напрями відрахувань: на виплату засновникам 25 %, резервний фонд 15 %, інші виплати 60 %. ТЕМА 5. ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ Задача 2. Визначити суму податку на прибуток підприємства, ПДФО, ВЗ і ЄСВ за такими даними: - доходи від реалізації продукції 550 тис. грн; - фінансові доходи – 60 тис. грн; - доходи від здійснення операцій лізингу – 14 тис. грн; - собівартість реалізованої продукції 180 тис. грн; - витрати на оплату праці становлять 100 тис. грн; - амортизаційні відрахування 39 тис. грн. ТЕМА 6. ОБОРОТНІ КОШТИ ТА ЇХ ОРГАНІЗАЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ Задача 2. У звітному періоді норматив оборотних коштів підприємства становить 1 000 тис. грн., у тому числі виробничий – 700 тис. грн., невиробничий – 300 тис. грн. У плановому періоді передбачено зростання виробничої програми на 12 % та прискорення оборотності оборотних коштів на 5 % за рахунок заходів щодо підвищення їх використання. Визначити норматив оборотних коштів підприємства у плановому періоді. Задача 7. Обчислити коефіцієнт оборотності оборотних коштів, тривалість одного обороту, коефіцієнт завантаження та рентабельність оборотних коштів, якщо собівартість реалізованої продукції 840 тис. грн, середньорічна вартість залишків оборотних коштів 510 тис. грн. Прибуток від операційної діяльності підприємства 280 тис. грн. ТЕМА 7. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ Задача 2. Визначити коефіцієнт реальної вартості основних засобів за такими даними: – вартість основних засобів на початок року – 175 тис. грн; – у травні введено основних засобів на суму – 36 тис. грн; – у жовтні виведено основних засобів на суму – 21 тис. грн; – сума зносу основних засобів – 32 тис. грн.; – вартість майна – 210 тис. грн. ТЕМА 8. ФІНАНСОВІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПІДПРИЄМСТВ Задача 2. На основі вихідних даних про підприємство розрахувати величину поточних зобов’язань та позаоборотних активів, за умови, що дохід від реалізації 6 млн. грн, співвідношення виручки і величини оборотних активів 3:1, співвідношення поза оборотних та оборотних активів 2:1, коефіцієнт загальної ліквідності складає 2,5. ТЕМА 11. ФІНАНСОВА САНАЦІЯ І БАНКРУТСТВО ПІДПРИЄМСТВ Задача 2. На підставі зазначеної інформації визначити, наскільки будуть задоволені вимоги після реалізації майна, отримано 5 млн. грн. Вимоги двох кредиторів, не забезпечені заставою, становлять 1 млн. грн та 450 тис. грн відповідно. Розрахувати, наскільки будуть задоволені вимоги, якщо вимоги, що забезпечені заставою, становлять 1,5 млн. грн, заборгованість з оплати праці – 500 000 грн., податкова заборгованість – 640 000 грн, вимоги щодо здійснення внесків трудового колективу до статутного фонду – 3,0 млн. грн., витрати керуючого господарського суду, що пов’язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута, – 80 000 грн., інші витрати з провадженням справи про банкрутство – 75 000 грн. тис. грн № Реалізація майна Вимоги кредиторів, незабезпече- ні заставою Вимоги, забез-печені заставою Заборго-ваність з оплати праці Подат-ковазаборго-ваність Внески до статут-ного фонду Активи Витрати 1 5000 1000/450 1500 500 640 3000 80 75 2 4200 1200/380 2000 650 750 4000 95 98 3 4400 1100/390 2100 680 760 4100 100 100 4 5200 1300/420 2500 710 770 4200 105 102 5 5300 1350/370 2600 720 780 4300 110 104 6 5600 1250/390 2800 740 790 4400 115 106 7 4700 1000/360 2200 690 750 3900 110 105 8 5800 1000/450 2700 750 800 4500 125 110 9 6200 2000/500 3100 780 820 5200 135 115 10 3800 1000/320 1600 550 690 3600 180 190
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ТЕМА 2. ФІНАНСОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО І РЕАЛІЗАЦІЮ ПРОДУКЦІЇ Задача 2. Розрахувати загальну зміну витрат на матеріали в плановому році та ступінь її зміни внаслідок зміни норм витрат матеріалів та ціни. Вихідні дані для розрахунків наведені в таблиці. Виріб Програма випуску, штук Звітний рік Плановий рік Норма витрат на 1 виріб, т Ціна 1 т, грн. Норма витрат на 1 виріб, т Ціна 1 т, грн. А 600 0,85 840 0,92 910 Б 950 0,45 980 0,75 1200 В 1100 1,65 720 1,80 880 ТЕМА 3. ГРОШОВІ НАДХОДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА Задача 2. Визначити оптову ціну виробу, відпускну ціну з акцизним збором без ПДВ, суму акцизного збору, вільну відпускну ціну підакцизного виробу із врахуванням податком на додану вартість, виручку від реалізації товару та рентабельність виробу за такими даними: – собівартість підакцизного виробу - 250 грн.; – прибуток - 120 грн.; – ставка акцизного збору з роздрібної реалізації підакцизних товарів - 5%; – ставка податку на додану вартість - 20 %; – кількість реалізованих виробів - 700 шт. Задача 6 Підприємство планує виробити 2500 одиниць продукції, собівартість одиниці реалізованої продукції становитиме 250 грн., рівень рентабельності її виробництва становитиме 50 %. Розрахувати дохід від реалізації та чистий дохід від реалізації продукції, за умови, що підприємство є платником ПДВ та акцизного збору за ставкою 10%. Врахуйте, що залишки нереалізованої продукції на складі на початок і кінець планового періоду становлять 160 та 110 одиниць відповідно. Підприємству повернули продукцію на суму 650 грн. ТЕМА 4. ФОРМУВАННЯ І РОЗПОДІЛ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА Задача 2. Розрахувати валовий і чистий прибуток, рентабельність реалізованої продукції підприємства за такими даними: - виручка від реалізації продукції з ПДВ – 2 750 тис. грн; - собівартість реалізованої продукції – 1 960 тис. грн; - прибуток від позареалізаційних операцій – 185 тис. грн; - прибуток від фінансово-інвестиційних операцій – 130 тис. грн; - збитки від надзвичайних ситуацій – 86 тис. грн; - витрати на збут 35 тис. грн; - ставка податку на прибуток 18%. Здійснити розподіл чистого прибутку враховуючи напрями відрахувань: на виплату засновникам 25 %, резервний фонд 15 %, інші виплати 60 %. ТЕМА 5. ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ Задача 2. Визначити суму податку на прибуток підприємства, ПДФО, ВЗ і ЄСВ за такими даними: - доходи від реалізації продукції 550 тис. грн; - фінансові доходи – 60 тис. грн; - доходи від здійснення операцій лізингу – 14 тис. грн; - собівартість реалізованої продукції 180 тис. грн; - витрати на оплату праці становлять 100 тис. грн; - амортизаційні відрахування 39 тис. грн. ТЕМА 6. ОБОРОТНІ КОШТИ ТА ЇХ ОРГАНІЗАЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ Задача 2. У звітному періоді норматив оборотних коштів підприємства становить 1 000 тис. грн., у тому числі виробничий – 700 тис. грн., невиробничий – 300 тис. грн. У плановому періоді передбачено зростання виробничої програми на 12 % та прискорення оборотності оборотних коштів на 5 % за рахунок заходів щодо підвищення їх використання. Визначити норматив оборотних коштів підприємства у плановому періоді. Задача 7. Обчислити коефіцієнт оборотності оборотних коштів, тривалість одного обороту, коефіцієнт завантаження та рентабельність оборотних коштів, якщо собівартість реалізованої продукції 840 тис. грн, середньорічна вартість залишків оборотних коштів 510 тис. грн. Прибуток від операційної діяльності підприємства 280 тис. грн. ТЕМА 7. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ Задача 2. Визначити коефіцієнт реальної вартості основних засобів за такими даними: – вартість основних засобів на початок року – 175 тис. грн; – у травні введено основних засобів на суму – 36 тис. грн; – у жовтні виведено основних засобів на суму – 21 тис. грн; – сума зносу основних засобів – 32 тис. грн.; – вартість майна – 210 тис. грн. ТЕМА 8. ФІНАНСОВІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПІДПРИЄМСТВ Задача 2. На основі вихідних даних про підприємство розрахувати величину поточних зобов’язань та позаоборотних активів, за умови, що дохід від реалізації 6 млн. грн, співвідношення виручки і величини оборотних активів 3:1, співвідношення поза оборотних та оборотних активів 2:1, коефіцієнт загальної ліквідності складає 2,5. ТЕМА 11. ФІНАНСОВА САНАЦІЯ І БАНКРУТСТВО ПІДПРИЄМСТВ Задача 2. На підставі зазначеної інформації визначити, наскільки будуть задоволені вимоги після реалізації майна, отримано 5 млн. грн. Вимоги двох кредиторів, не забезпечені заставою, становлять 1 млн. грн та 450 тис. грн відповідно. Розрахувати, наскільки будуть задоволені вимоги, якщо вимоги, що забезпечені заставою, становлять 1,5 млн. грн, заборгованість з оплати праці – 500 000 грн., податкова заборгованість – 640 000 грн, вимоги щодо здійснення внесків трудового колективу до статутного фонду – 3,0 млн. грн., витрати керуючого господарського суду, що пов’язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута, – 80 000 грн., інші витрати з провадженням справи про банкрутство – 75 000 грн. тис. грн № Реалізація майна Вимоги кредиторів, незабезпече- ні заставою Вимоги, забез-печені заставою Заборго-ваність з оплати праці Подат-ковазаборго-ваність Внески до статут-ного фонду Активи Витрати 1 5000 1000/450 1500 500 640 3000 80 75 2 4200 1200/380 2000 650 750 4000 95 98 3 4400 1100/390 2100 680 760 4100 100 100 4 5200 1300/420 2500 710 770 4200 105 102 5 5300 1350/370 2600 720 780 4300 110 104 6 5600 1250/390 2800 740 790 4400 115 106 7 4700 1000/360 2200 690 750 3900 110 105 8 5800 1000/450 2700 750 800 4500 125 110 9 6200 2000/500 3100 780 820 5200 135 115 10 3800 1000/320 1600 550 690 3600 180 190