0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентоспроможность підприємства FedorivAgency (ID:851614)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Поняття та сутність конкурентоспроможності підприємства 5 1.2. Підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ FЕDORIV AGENCY 19 2.1. Характеристика діяльності підприємства FedorivAgency 19 2.2. Оцінка конкурентних переваг FedorivAgency 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ FЕDORIV AGENCY 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Основною характеристикою підприємства, з точки зору, конкурентної боротьби є його конкурентоспроможність. Вона визначає життєздатність підприємства, результати його виробничо-збутової діяльності в умовах ринкової конкуренції. Конкуренція примушує підприємства всіх форм власності постійно відслідковувати зміни попиту та пропозиції, вартості матеріальних ресурсів, зменшувати витрати на виробництво, покращувати якість своєї продукції та послуг, що реалізуються на ринку, підвищувати свою конкурентоспроможність. Мета курсової роботи полягає в аналізі конкурентоспроможності підприємства FedorivAgency. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: - розглянути поняття та сутність конкурентоспроможності підприємства; - описати підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства; - дати характеристику діяльності підприємства FedorivAgency; - провести аналіз конкурентних переваг FedorivAgency; - визначити шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства FedorivAgency. Об’єкт дослідження – підприємство FedorivAgency. Предмет дослідження – процес аналізу конкурентоспроможності FedorivAgency. В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації. Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених-економістів, закони України, нормативно-правові акти державних органів України, документі підприємства. Структура курсової роботи: вступ, 3 розділи, висновок, список використаної літератури. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1.Поняття та сутність конкурентоспроможності підприємства Конкуренція являється основним економічним механізмом ринкової економіки. З точки зору економіки конкуренція направлена на максимізацію доходу від реалізації суб’єктами господарювання. Означає це, що конкуренцію можна вважати рушійною силою розвитку засобів виробництва та робочого капіталу. А вже діяльність підприємства спрямована на завоювання ринку та, звісно, збільшення його частки. Конкурентоспроможність виникла внаслідок конкуренції і являється її невід’ємним елементом. Конкурентоспроможністю називають здатність суб’єкта конкурувати. Наразі це є відносним і неоднозачним поняттям. Конкурентоспроможність досить непросто застосувати при вивченні реальних економічних процесів як теоретичну категорію. Так як вона вимагає обов’язкового порівняння з зовнішнім середовищем, тобто з об’єктом конкуренції. Дуже багато авторів обговорюючи тему конкурентоспроможності, не дають їй визначення. Як в українській, так і в світовій економічній літературі триває певного роду суперечка щодо обсягу розуміння цієї концепції та вибору показника для оцінки конкурентоспроможності. Конкуренція - це розповсюджене явище, з яким ми маємо справу в багатьох сферах нашого життя. Наприклад у соціальному, політичному, культурному та навіть мистецькому житті. Вона становить основу функціонування та розвитку ринкової економіки. Отже конкурентоспроможність являється ринковою категорією, для якої притаманний динамічний, мінливий характер. Так, при незмінних якісних характеристиках товару, його конкурентоспроможність може змінюватися в широких межах залежно від кон'юнктури ринку, дій конкурентів, зміни цін, рекламних заходів тощо.