0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління рекламною діяльністю ТОВ "Епіцентр К" (ID:851626)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Поняття та сутність рекламної діяльності 5 1.2.Процес управління рекламною діяльністю підприємства 7 1.3.Методика оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» 14 2.1. Організаційна характеристика діяльності підприємства 14 2.2. Аналіз системи управління рекламною діяльністю підприємства ТОВ «Епіцентр К» 16 2.3. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства 17 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНОСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» 24 3.1. Вдосконалення рекламної діяльності підприємства 24 3.2. Розробка рекомендацій до складання плану рекламної кампанії підприємства 26 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Сьогодні реклама присутня в усіх сферах нашого життя. З появою ринкових відносин, нових механізмів управляння, підвищення якості та кількості асортименту продукції, почали виникати нові задачі перед суб’єктами господарювання. В таких умовах рекламна діяльність набуває особливого значення. Адже вчасно проведена рекламна компанія є важливим фактором функціонування та розвитку організації. В сучасних умовах організація та проведення різних видів рекламних заходів слугує одним зі шляхів донесення інформації про продукцію підприємства до потенційних споживачів. Проте, варто зазначити, що складнощі, з якими стикається підприємство під час проведення рекламних заходів, підтверджують необхідність удосконалення системи управління рекламною діяльністю. Мета курсової роботи полягає в аналізі управління рекламною діяльністю підприємства ТОВ «Епіцентр К» та розробці рекомендацій щодо його покращення. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: - вивчити поняття та сутність рекламної діяльності; - розглянути процес управління рекламною діяльністю підприємства; - представити методику оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства; - дати організаційну характеристику діяльності підприємства ТОВ «Епіцентр К»; - проаналізувати систему управління рекламною діяльністю підприємства; - оцінити ефективність рекламної діяльності підприємства; - запропонувати вдосконалення рекламної діяльності підприємства; - розробити рекомендації до складання плану рекламної кампанії підприємства. Об’єкт дослідження – підприємство ТОВ «Епіцентр К». Предмет дослідження – процес аналізу управління рекламною діяльністю в ТОВ «Епіцентр К». В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації. Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених-економістів, закони України, нормативно-правові акти державних органів України, документи підприємства. Структура курсової роботи: вступ, 3 розділи, висновок, список використаних джерел. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1.Поняття та сутність рекламної діяльності Рекламна діяльність є різновидом соціальної взаємодії між різними соціальними об’єктами, такими як: замовник реклами, її виготовлювач і споживач рекламної продукції. У процесі цієї діяльності формуються певні соціально-економічні відносини. Реклама має низку функцій, основною з яких є формування у споживачів конструктивної мотивації, спрямованої на придбання рекламованих товарів [1]. Сьогодні рекламна діяльність підприємств стала своєрідним індикатором свободи підприємницької діяльності, ефективним інструментом впливу на соціально-економічну поведінку потенційних споживачів формуючи попит. Позитивна роль реклами полягає в тому, що вона сприяє наповненню державного та місцевих бюджетів. Отже, вдосконалення управління рекламною діяльність сприятиме узгодженню інтересів всіх учасників ринку – рекламодавця, виробника, розповсюджувача реклами та споживача. Як зазначає Філіп Котлер, реклама – це будь-яка оплачувана замовником форма неособистого представлення та просування ідей, товарів або послуг. Місією реклами може бути: інформування, переконання, нагадування чи підкріплення рішення про покупку [9]. Реклама являється найважливішим інструментом стимулювання збуту продукції. Мета реклами заключається в приверненні уваги, виклику інтересу, передачі інформації споживачеві і змушенні його діяти певним чином. Виробити товар ще недостатньо, важливо, щоб він знайшов свого споживача. У рекламній діяльності загальноприйнятими є такі терміни: - об’єкт реклами (представлений рекламованими товарами або послугами підприємства);