Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Сьогодні реклама присутня в усіх сферах нашого життя. З появою ринкових відносин, нових механізмів управляння, підвищення якості та кількості асортименту продукції, почали виникати нові задачі перед суб’єктами господарювання. В таких умовах рекламна діяльність набуває особливого значення. Адже вчасно проведена рекламна компанія є важливим фактором функціонування та розвитку організації.
В сучасних умовах організація та проведення різних видів рекламних заходів слугує одним зі шляхів донесення інформації про продукцію підприємства до потенційних споживачів. Проте, варто зазначити, що складнощі, з якими стикається підприємство під час проведення рекламних заходів, підтверджують необхідність удосконалення системи управління рекламною діяльністю.
Мета курсової роботи полягає в аналізі управління рекламною діяльністю підприємства ТОВ «Епіцентр К» та розробці рекомендацій щодо його покращення.
Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання:
- вивчити поняття та сутність рекламної діяльності;
- розглянути процес управління рекламною діяльністю підприємства;
- представити методику оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства;
- дати організаційну характеристику діяльності підприємства ТОВ «Епіцентр К»;
- проаналізувати систему управління рекламною діяльністю підприємства;
- оцінити ефективність рекламної діяльності підприємства;
- запропонувати вдосконалення рекламної діяльності підприємства;
- розробити рекомендації до складання плану рекламної кампанії підприємства.
Об’єкт дослідження – підприємство ТОВ «Епіцентр К».
Предмет дослідження – процес аналізу управління рекламною діяльністю в ТОВ «Епіцентр К».
В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації.
Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених-економістів, закони України, нормативно-правові акти державних органів України, документи підприємства.
Структура курсової роботи: вступ, 3 розділи, висновок, список використаних джерел.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
1.1.Поняття та сутність рекламної діяльності
Рекламна діяльність є різновидом соціальної взаємодії між різними соціальними об’єктами, такими як: замовник реклами, її виготовлювач і споживач рекламної продукції. У процесі цієї діяльності формуються певні соціально-економічні відносини. Реклама має низку функцій, основною з яких є формування у споживачів конструктивної мотивації, спрямованої на придбання рекламованих товарів [1].
Сьогодні рекламна діяльність підприємств стала своєрідним індикатором свободи підприємницької діяльності, ефективним інструментом впливу на соціально-економічну поведінку потенційних споживачів формуючи попит. Позитивна роль реклами полягає в тому, що вона сприяє наповненню державного та місцевих бюджетів. Отже, вдосконалення управління рекламною діяльність сприятиме узгодженню інтересів всіх учасників ринку – рекламодавця, виробника, розповсюджувача реклами та споживача.
Як зазначає Філіп Котлер, реклама – це будь-яка оплачувана замовником форма неособистого представлення та просування ідей, товарів або послуг. Місією реклами може бути: інформування, переконання, нагадування чи підкріплення рішення про покупку [9].
Реклама являється найважливішим інструментом стимулювання збуту продукції.
Мета реклами заключається в приверненні уваги, виклику інтересу, передачі інформації споживачеві і змушенні його діяти певним чином. Виробити товар ще недостатньо, важливо, щоб він знайшов свого споживача.
У рекламній діяльності загальноприйнятими є такі терміни:
- об’єкт реклами (представлений рекламованими товарами або послугами підприємства);