Обґрунтування стратегії підвищення ефективності діяльності підприємства (ID:876138)
Зміст
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Зміст, сутність, характеристики, типологія стратегій діяльності підприємства
1.2. Технологія розробки стратегії діяльності підприємства
1.3. Показники ефективності діяльності підприємства, як критерії обґрунтування стратегічних планів
Висновки до розділу 1
2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА»
2.1. Загальна характеристика і техніко-економічний аналіз діяльності ПрАТ «Харківська бісквітна фабрика»
2.2. Аналіз фінансової звітності та результатів діяльності ПрАТ «Харківська бісквітна фабрика»
2.3. Аналіз ефективності діяльності ПрАТ «Харківська бісквітна фабрика»
Висновки до розділу 2
3. ОНОВЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА»
3.1. Аналіз поточної стратегії діяльності ПрАТ «Харківська бісквітна фабрика»
3.2. Обґрунтування плану впровадження заходів щодо підвищення ефективності діяльності ПрАТ «Харківська бісквітна фабрика»
3.3. Прогнозування результатів реалізації оновленої стратегії підприємства
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП
Сьогодні важко уявити конкурентоспроможне підприємство без стратегії підвищення ефективності власної діяльності. Основними причинами формування, обґрунтування та реалізації стратегії підвищення ефективності діяльності підприємства є наступні:
можливість зниження витрат та оптимізації процесів, що дозволить збільшити прибуток та покращити фінансовий стан підприємства;
покращити якість продукту або послуги, що, в свою чергу, може привести до збільшення попиту на них, до покращення іміджу компанії та збільшення відсотка лояльних клієнтів;
забезпечення конкурентоспроможності на ринку, зокрема за рахунок покращення якості продукту або послуги, зниження витрат та оптимізації бізнес-процесів.
збільшення прибутку та підвищення ефективності роботи працівників, яких можна досягти за рахунок оптимізації бізнес-процесів, підвищення кваліфікації персоналу, використання новітніх технологій та інших заходів;
забезпечення стійкого розвитку підприємства на довгострокову перспективу за рахунок впровадження ефективних методів управління, відповідно до яких компанія може планувати свою діяльність на майбутнє та прогнозувати ризики.
Таким чином, стратегія підвищення ефективності діяльності підприємства є одним із найважливіших аспектів розвитку підприємництва в умовах ринкової економіки.
Мета дипломної роботи: обґрунтування сучасної стратегії підвищення ефективності діяльності підприємства з урахуванням поточних вимог бізнес-середовища.
Для досягнення поставленої мети передбачено встановлення та реалізацію наступних завдань:
дослідити зміст, сутність, характеристики сучасних стратегій діяльності підприємства, провести їх типологію;
визначити технологію розробки стратегії діяльності підприємства;
встановити показники ефективності діяльності підприємства, як критерії обґрунтування стратегічних планів;
охарактеризувати основну діяльність підприємства та здійснити техніко-економічний аналіз його діяльності;
провести аналіз фінансової звітності та результатів діяльності підприємства;
проаналізувати ефективність діяльності підприємства та встановити шляхи її підвищення;
встановити характеристики поточної стратегії діяльності підприємства;
обґрунтувати план впровадження заходів щодо підвищення ефективності діяльності підприємства;
розробити прогноз результативності реалізації оновленої стратегії діяльності підприємства.
Об’єкт дослідження – процес обґрунтування стратегії ефективності діяльності підприємства відповідно до поточних вимог бізнес-середовища.
Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні засади оновлення стратегії ефективності діяльності підприємства.
Досягнення мети даного дослідження ґрунтувалось на використані загальнонаукових методів, а саме: методи формальної та діалектичної логіки, горизонтальний та вертикальний методи аналізу, метод порівняння, метод факторного аналізу, економіко-математичні методи аналізу, графічні методи, метод системного підходу.
Інформаційну базу дослідження склали збірники наукових праць вітчизняних і зарубіжних авторів з даної тематики, монографії, матеріали науково-практичних конференцій, семінарів, періодичних видань, щорічники міжнародних організацій, матеріали статистичної та управлінської діяльності підприємства. Практична частина дипломної роботи сформована на базі внутрішніх нормативних документів, облікової та звітної інформації підприємства.
Публікації та результати апробації дослідження. Основні результати дипломної роботи, пропозиції та висновки опубліковано у науковій статті до електронного журналу «Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця» [].
Інші роботи з даної категорії: