0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Асортиментна політика торгового підприємства на прикладі Еко Маркету (ID:89591)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Теоретичні основи формування асортиментної політики торгового підприємства 1.1. Супермаркет як сучасний тип підприємства роздрібної торгівлі 1.2. Асортиментна політика супермаркету Розділ 2. Організаційно-економічна характеристика супермаркету «Екомаркет» 2.1. Порядок і принципи формування асортименту на роздрібних торгових підприємствах 2.2. Фактори, що впливають на формування асортименту товарів в магазині 2.3. Показники, що характеризують асортимент товарів в магазині 2.4. Асортиментний перелік, порядок розробки і затвердження Розділ 3.Вдосконалення організації діяльності супермаркету «Еко Маркет» Висновки і пропозиції Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову