0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт про проходження переддипломної практики на ТОВ "ФАВ КИЇВ" (ID:911957)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 21
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПАНІЇ «ФАВ» ТА ТОВ «ФАВ КИЇВ» 5 1.1 Заснування компаній «ФАВ» ТА ТОВ «ФАВ КИЇВ» 5 1.2 Система торгівлі автомобілями. Дистриб’ютор і дилер 7 1.2.1 Поняття дистриб'ютор та дилер 7 1.3 Фінансовий аналіз товариства «ФАВ КИЇВ» 10 РОЗДІЛ 2 РЕЗУЛЬТАТИ ПРИКЛАДНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 12 2.1 Оптимізація поглинання послуг і прибутковості дилерів 12 2.2 Оптимізація відсотка поглинання 13 2.3 Ефективне використання даних клієнтів 13 2.4 Особливості проблем венчурного фінансування інноваційної діяльності малого підприємництва 14 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 18 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дослідження показують, що на українському авто ринку є чимало дилерів – офіційних представників всесвітньо відомих виробників. Наявність жорсткої конкуренції спонукає їх до розробки заходів щодо вдосконалення маркетингових комунікацій. Розвинені автомобільні країни розробили ефективні методи торгівлі автомобілями: - Перший спосіб - через посередників; - Другий - безпосередньо виробниками (тут не йдеться про сірих чи чорних дилерів). В обох випадках це поєднується з торгівлею запчастинами та матеріалами, а також з технічним обслуговуванням і ремонтом транспортних засобів. В обох випадках виробники намагаються налагодити систему автомобільного сервісу, щоб забезпечити конкурентоспроможність своїх транспортних засобів у продажах і на ринку[3]. У всьому світі продаж автомобілів, запасних частин, технічне обслуговування та ремонт організовано через незалежних дистриб'юторів та дилерів. У США, Японії, Франції та Німеччині виробники автомобілів володіють 30-40% автосалонів і станцій технічного обслуговування, а решта - незалежні дистриб'ютори та дилери.