0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Внутрішнє середовище підприємства (ID:939673)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи управління ресурсами внутрішнього середовища підприємства 5 1.2. Методичні засади аналізу процесів управління складовими внутрішнього середовища підприємства 7 1.3. Наукові підходи до формування організаційної структури управління складовими внутрішнього середовища підприємства 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НОВА ПОШТА» 19 2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ «Нова пошта» 19 2.2. Аналіз організаційної структури управління підприємством ТОВ «Нова пошта» 23 Менеджмент 22 2.3. Розробка рекомендацій та алгоритму удосконалення менеджменту внутрішнього середовища ТОВ «Нова пошта» 27 2.4. Оцінка ефективності впровадження запропонованих рішень до удосконалення менеджменту внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова пошта» 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. В сучасних умовах еволюції господарювання, якому притаманні глобалізація, динамізм та невизначеність, проблеми управління ефективністю діяльності підприємств набувають першочергового значення. Стрімкий розвиток в Україні ринкових відносин потребує від підприємств використання світового досвіду та пошуку нових ідей, нової системи, принципів у сфері управління ефективністю діяльності. Тому в першу чергу управління внутрішнім потенціалом підприємства є досить важливим на сьогоднішній день.[5] Досягнення поставлених цілей, охоплює виробництво продукту (послуг) і керування ним забезпечує внутрішнє середовище підприємства.Для керівної ланки будь-якогопідприємства обрана тема є особливо актуальною.[4] Мета дослідження полягає у аналізі внутрішнього середовищаТОВ «Нова пошта» та розробці рекомендацій щодо удосконалення його менеджменту. Для досягнення мети було вирішено наступні завдання: - досліджено теоретичні основи управління ресурсами внутрішнього середовища підприємства; - систематизовано методичні засади аналізу процесів управління складовими внутрішнього середовища підприємства; - ідентифіковано наукові підходи до формування організаційної структури управління складовими внутрішнього середовища підприємства - подано загальну характеристику фінансово-господарської діяльності ТОВ «Нова пошта»; -проаналізовано організаційну структуру управління підприємством ТОВ «Нова пошта»; - розроблено рекомендації та алгоритм удосконалення менеджменту внутрішнього середовища ТОВ «Нова пошта»; - оцінено ефективність впровадження запропонованих рішень до удосконалення менеджменту внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова пошта». Об’єкт роботи – економічна діяльність логістичного оператора ТОВ «Нова пошта». Предмет роботи – теоретико-методичні засади та науково-практичні інструменти аналізу внутрішнього середовища підприємства. В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації. Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів,Вкажіть прізвища цих вчених закони України, нормативно-правові акти державних органів України, баланс підприємства ТОВ «Нова пошта». Структура курсової роботи: вступ, 2 розділи, висновки, список використаних джерел.