0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі: Fedoriv Agency) (ID:958208)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОРГАНІЗАЦІЇ (ПІДПРИЄМСТВА, ФІРМИ, ОБЄДНАННЯ) В РИНКОВИХ УМОВАХ 5 1.1.Поняття та сутність конкурентоспроможності організації 5 1.2. Підходи до оцінки та управління конкурентоспроможності організації 11 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОРГАНІЗАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ FЕDORIV AGENCY 18 2.1. Характеристика діяльності підприємства FedorivAgency 18 2.2. Аналіз конкурентних переваг FedorivAgency 21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ FЕDORIV AGENCY 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Наявність на ринку великої кількості суб’єктів господарювання, посилення процесів глобалізації, загострення конкуренції, поява нових загроз – всі це лише ускладнює бізнес-середовище діяльності підприємства. В таких умовах конкурентоспроможність стає вирішальним чинником успіху будь-якого підприємства, а її високий рівень - свідченням ефективного функціонування суб’єкту господарювання, можливості його адаптації до змін зовнішнього середовища, відповідності співвідношення «ціна - якість» очікуванням наявних та потенційних споживачів. Саме тому існує необхідність пошуку нових шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства та формування конкурентних переваг як одної з передумов його виживання на сучасному ринку. Мета курсової роботи полягає в аналізі конкурентоспроможності підприємства FedorivAgency. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: - розглянути поняття та сутність конкурентоспроможності організації; - описати підходи до оцінки та управління конкурентоспроможності організації; - дати характеристику діяльності підприємства FedorivAgency; - провести аналіз конкурентних переваг FedorivAgency; - визначити шляхи покращення управління конкурентоспроможністю підприємства FedorivAgency. Об’єкт дослідження – підприємство FedorivAgency. Предмет дослідження – процес аналізу управління конкурентоспроможністю підприємства FedorivAgency. В роботі застосовувалися такі наукові методи: системного аналізу, абстракції та аналогії; економіко-статистичні, функціонального аналізу, класифікації, типології, порівняльного аналізу. Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених-економістів, нормативно-правові акти державних органів. Структура курсової роботи: вступ, 3 розділи, висновок, список використаної літератури.