0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз іміджу підприємства BMW та шляхи його покращення (ID:994687)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2024
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………..……3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА…………….....5 1.1. Поняття та сутність іміджу підприємства………………………………..…5 1.2. Створення іміджу підприємства та його оцінювання……………………...8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА BMW………………………...12 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства……………………...12 2.2. Маркетингова товарна політика підприємства……………………………17 2.3. Аналіз конкурентів підприємства………………………………………….20 2.4. Аналіз підприємства………………………………………………………...22 2.5. Маркетингова цінова політики підприємства…………………………….26 2.6. Маркетингова політика комунікації підприємства……………………….28 2.7. Маркетингова політика розподілу підприємства…………………………31 2.8. Маркетингова стратегія підприємства…………………………………….32 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА BMW…….34 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У суворих умовах конкуренції на ринку, де підприємства пропонують ідентичні товари та послуги, важливо акцентувати увагу на завоюванні ринку й залученні потенційних клієнтів. Ключовим інструментом для покращення позицій на ринку є позитивний імідж компанії, який виділяє її серед конкурентів, підсилює її позиції на ринку, збільшує її ринкову вартість та розширює коло постійних клієнтів. Аналіз останніх досліджень. В Україні сьогодні існує досить потужна наукова база, яка дозволяє вивчати теоретичні та практичні питання створення іміджу підприємства. Серед українських науковців досить всебічно розкриваються проблеми та сутність іміджу підприємства такими вченими як: Бобровник В. М., Бондарєва Ю. Г., Герасимяк Н.В., Дернова Ю.М., Гончарова М.Л., Каніщенко О. Л., Коваль З.О., Крикавський Є.В., Музичка Є.О. та ін. Метою роботи є узагальнення теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо покращення іміджу підприємства. Поставлена мета зумовлює необхідність вирішення наступних завдань: вивчити поняття та сутність іміджу підприємства; - описати особливості створення іміджу підприємства та його оцінювання; - надати загальну характеристику діяльності підприємства BMW; - дослідити маркетингову товарну політику підприємства; - проаналізувати конкурентів підприємства; - проаналізувати підприємство; - дослідити маркетингову цінову політику підприємства; - дослідити маркетингову політику комунікацій підприємства; - дослідити маркетингову політику розподілу підприємства - дослідити маркетингову стратегію підприємства; - запропонувати шляхи покращення іміджу BMW. Об’єктом дослідження є імідж підприємства BMW. Предметом дослідження є теоретико-прикладні аспекти іміджу підприємства. Інформаційна база дослідження. Інформаційну базу дослідження склали нормативно-правові акти України, наукові статті, матеріали науково-практичних конференцій, періодичні видання. Методи дослідження. При вирішенні поставлених завдань були використані такі методи дослідження, як аналіз, синтез, абстрагування, конкретизація даних, фактична та документальна перевірка, порівняння, статистичні та аналітичні розрахунки. Структура курсової роботи: вступ, 3 розділи, висновки, список використаних джерел. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Поняття та сутність іміджу підприємства У глобальному бізнес-середовищі стає все важливішим імідж підприємства. Останні десятиліття показують, що формування громадської думки про конкретний бізнес є ключовим аспектом забезпечення його конкурентоздатності. Споживачі все частіше обирають відомий бренд товару, навіть якщо він коштує дорожче, ніж його менш відомі аналоги. Добре працюючий імідж забезпечує не лише миттєвий успіх і позиціонування на ринку, але й діє перспективно, впливаючи на успіх компанії у довгостроковому плані, навіть на десятиліття вперед. [4] Мудреці стародавньої Греції першими проявили інтерес до формування позитивної репутації, визначаючи якості ідеального розумного володаря. Це поняття розвивалося і в середньовіччі за часів Нікколо Макіавеллі, одного з перших теоретиків іміджу, який керувався «іміджевим мисленням» та будував відносини на основі враження, що він справляв на людей. Його послідовники вважали, що у різних ситуаціях потрібно змінювати не саму людину чи її характер, а враження, яке вона справляє, тобто інформацію, що про неї подається через ЗМІ. Термін «імідж» вперше вжито австрійським психологом Зігмундом Фрейдом, який у 30-х роках XX століття заснував журнал з такою назвою. Сьогодні поняття «імідж» широко використовується у різних науках, таких як психологія, соціологія, філософія, культурологія, лінгвістика, економіка, політологія тощо. Існують різноманітні підходи до дослідження іміджу та безліч інтерпретацій цього явища. Перші наукові дослідження в цій галузі почалися у середині 1950-х років, і В. Гарднер та С. Леві часто вважаються «батьками» поняття «імідж». [10] Отже, імідж підприємства - це сприйнятий громадськістю образ, який воно має. Зазначимо, що імідж формується навіть без активного втручання, інколи навіть не відображає реальних характеристик організації. Дуже часто імідж сплутують із поняттям «соціальний стереотип», що є неточним, оскільки соціальний стереотип формується безпосередньо та зазвичай має міфічний характер. Для створення іміджу потрібен тривалий період і ретельно прослідкований етапний процес формування певного образу. Якісно розроблений імідж дозволяє компанії займати стійку позицію на ринку та забезпечує високу конкурентоспроможність. Основним та найефективнішим інструментом для досягнення конкурентних переваг є іміджева стратегія. Якщо питання іміджу залишити без уваги, він розвиватиметься спонтанно серед споживачів, і немає гарантії, що він буде вигідним для фірми. Отже, маємо можливість вибору не між «бажаю імідж» чи «не бажаю імідж», а між керованим і некерованим іміджем. Створення позитивного іміджу для організації є більш вигідним та менш працезатратним процесом, ніж виправлення випадково виниклого негативного іміджу. [11] Формування образу, свого роду «ідентичності» організації - завдання не лише фахівців у галузі маркетингу та реклами. Імідж організації формується не лише через спеціально організовані заходи. Якість продукції чи послуг, відношення персоналу до компанії, клієнтам та своїй роботі, також мають значення для іміджу, не менше, ніж реклама та презентації. Сприятливий образ-імідж повинен бути адекватним, оригінальним, гнучким та мати чітко визначену мету. Адекватність - це відповідність реальному образу чи специфіці організації. Оригінальність - це відмінність від інших фірм або товарів, особливо уніфікованих. Гнучкість - це здатність до змін, підтримка актуальності та відмінності. Точна адреса - це апеляція до визначеної цільової аудиторії, для реальних та потенційних клієнтів. [9]