0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мовний етикет телефонної розмови (ID:1130075)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Етика
Сторінок: 13
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Специфіка телефонного спілкування 4 1.1. Культура спілкування по телефону 4 1.2. Загальні правила ведення телефонної розмови 7 1.3.Обмеження при телефонній розмові 9 1.4. Особливості телефонного мовного етикету в службовій телефонній розмові 10 Висновок 12 Список використаної літератури 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ У суспільстві здавна існують правила поведінки, які назвали етикетом. Багато з ним мало знайомі і часто роблять помилки. Якщо якісь правила вже застаріли і забуті, то більшість все ще діє. Правила етикету, які проявляються в конкретних формах поведінки, вказують на єдність двох його сторін: морально – етичної і естетичної. Перша сторона виражає моральні норми; запобігливої турботи, поваги, захисту та інше. Друга сторона – естетична – свідчить про красу, витонченість форм поведінки. Виділяють декілька типів етикету: мовленевий, столовий, «вихідного дня» (при відвідуванні різних культурних місць), релігійний, повсякденний, сл6ужбовий (а також студентський, шкільний і т.д.), святковий, професійний (спеціалізований), дипломатичний, траурний і т.д. Я пропоную розглянути мовленевий вид етикету, а саме етикет під час ділової телефонної розмови. Сучасне ділове життя неможливо уявити без телефона. Завдяки йому багаторазово підвищується оперативність рішень багатьох проблем і питань, немає необхідності писати листи, телеграми, а також здійснювати поїздки в інші установи, міста для вияснення обставин якоїсь справи. Дуже часто першим кроком до вкладання ділового договору є телефонна розмова. У наш час телефон – не лише один із найефективніших засобів зв'язку, а й спосіб налагодження офіційних ділових контактів між установами, спосіб підтримання приватних стосунків між людьми. По телефону здійснюються переговори, домовляються про важливі ділові зустрічі, вирішують численні оперативні питання, що виникають у ході управлінської діяльності, надають консультації, звертаються із проханнями, запрошеннями, висловлюють подяки, вибачення. Отже, якщо ви людина ділова й цілеспрямована, передбачлива, якщо ви турбуєтеся про власний авторитет, а також престиж своєї фірми і звикли враховувати все до найменших дрібниць, то вироблення певних принципів поведінки у телефонному спілкуванні є просто необхідним і незамінним.