0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Книга правила спілкування з людьми, етичні норми (ID:1217120)

Тип роботи: книги
Дисципліна:Етика
Сторінок: 100
Рік виконання: 2025
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Книга правила спілкування з людьми, етичні норми Зміст Розділ 1. Основи етичного спілкування Поняття етики та моралі Принципи ввічливості та поваги Етичні норми в особистому та професійному житті Золоте правило моралі: "Поводься з іншими так, як хочеш, щоб поводились із тобою" Розділ 2. Вербальне та невербальне спілкування Тон голосу, міміка, жести Повага до співрозмовника через мову тіла Уміння слухати – основа порозуміння Пауза і тиша як частина спілкування Розділ 3. Етикет у різних ситуаціях Повсякденне спілкування (вдома, на вулиці, у транспорті) Ділове спілкування (на роботі, у листуванні, при зустрічах) Поведінка у навчальному середовищі Спілкування з людьми старшого віку, незнайомцями, іноземцями Розділ 4. Конфлікти і шляхи їх розв’язання Причини конфліктів у спілкуванні Етичні методи вирішення суперечок Вибачення та прощення як інструмент гармонійного спілкування Уміння стримувати емоції Розділ 5. Інтернет-етика та цифрове спілкування Правила поведінки у соціальних мережах Етика електронного листування Конфіденційність і повага до приватності Кібербулінг і відповідальність за слова в онлайні Розділ 6. Самоаналіз і розвиток етичної культури Робота над собою: як стати кращим співрозмовником Рефлексія власної поведінки Приклади з життя видатних людей Вплив етичного спілкування на суспільство
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Книга правила спілкування з людьми, етичні норми Зміст Розділ 1. Основи етичного спілкування Поняття етики та моралі Принципи ввічливості та поваги Етичні норми в особистому та професійному житті Золоте правило моралі: "Поводься з іншими так, як хочеш, щоб поводились із тобою" Розділ 2. Вербальне та невербальне спілкування Тон голосу, міміка, жести Повага до співрозмовника через мову тіла Уміння слухати – основа порозуміння Пауза і тиша як частина спілкування Розділ 3. Етикет у різних ситуаціях Повсякденне спілкування (вдома, на вулиці, у транспорті) Ділове спілкування (на роботі, у листуванні, при зустрічах) Поведінка у навчальному середовищі Спілкування з людьми старшого віку, незнайомцями, іноземцями Розділ 4. Конфлікти і шляхи їх розв’язання Причини конфліктів у спілкуванні Етичні методи вирішення суперечок Вибачення та прощення як інструмент гармонійного спілкування Уміння стримувати емоції Розділ 5. Інтернет-етика та цифрове спілкування Правила поведінки у соціальних мережах Етика електронного листування Конфіденційність і повага до приватності Кібербулінг і відповідальність за слова в онлайні Розділ 6. Самоаналіз і розвиток етичної культури Робота над собою: як стати кращим співрозмовником Рефлексія власної поведінки Приклади з життя видатних людей Вплив етичного спілкування на суспільство