Зразок роботи
До сфери уваги етики бізнесу належить
 
Моральні засади й соціальна відповідальність бізнесу
 
Соціально-психологічні особливості управління
 
Правове регулювання підприємницької діяльності
 	
Етика бізнесу як область наукового знання сформувалася
 
У другій половині 20 ст.
 
У першій половині 18 ст.
 
На початку 21 ст.
 	
Сукупність правил поведінки, що регулюють зовнішнє виявлення людських взаємин у діловій сфері – це
 
Діловий етикет
 
Бізнес-протокол
 
Етика ділових контактів
 	
Підхід, відповідно до якого будь-які дії, здійснені керівництвом, мають оцінюватися по тому, чи спрямовані вони на інтереси корпорації і її акціонерів – це
 
Ринковий підхід до корпоративної соціальної відповідальності
 
Підхід з позиції корпоративної совісті
 
Підхід з позиції «зацікавлених осіб»
Зародження концепції соціальної відповідальності бізнесу припадає на
 
Кінець XIX – початок XX ст.
 
Кінець XX – початок XXІ ст.
 
Середину XVIII ст.
 	
Мораль – це
 
Філософська дисципліна, об’єктом вивчення якої є моральність
 
Один із принципів соціальної етики, який полягає у переконанні, що між людьми не існує непримиренно протилежних інтересів
 
Духовно-культурний механізм регуляції поведінки особистості та соціальних груп за допомогою уявлень про належне, в яких узагальнені норми, цінності, зразки поведінки, принципи ставлення до інших індивідів та соціальних груп
 	
Мережа Глобального договору складається з
 
Офісу Глобального договору та шести агенцій ООН
 
Міжнародної Організації Праці та Організації Промислового Розвитку ООН
 
Управління Верховного комісара по правах людини та Програми ООН із захисту навколишнього середовища
 	
Яке з вищенаведених положень не становить ціль етичного кодексу?
 
Сприяння розв’язанню ділових і особистих проблем працівників завдяки можливостям відповідного службового становища окремих людей
 
Зменшення кількості конфліктів між керівниками, підлеглими та клієнтами
 
Допомога працівникам приймати правильні рішення у проблемних ситуаціях, які виникають найчастіше
 	
«Обід» починається
 
У проміжку між 19.00 та 21.00
 
17 до 19 годин
 
З 21.00 і пізніше
Особливості моральних відносин між корпораціями, державою і суспільством в цілому вивчає
 
Макроетика
 
Мезоетика
 
Мікроетика
 	
Закрита нарада,що не перевищує 30 хв. на час якої сторона, що бере участь у переговорах, виходить на короткий час із загальної сесії переговорів із цілями, досягнення яких буде сприяти процесу загальних переговорів – це
 
Кубус
 
Куклус
 
Кокус
 	
Досягнення всіх Цілей розвитку тисячоліття в Україні заплановано на
 
3000 рік
 
2015 рік
 
2017 рік
 	
Зауваження підлеглому слід висловлювати
 
На зборах, у присутності колег
 
Віч-на-віч, особливо якщо це відбувається вперше
 
У вигляді догани, яка фіксуватиме не лише конкретну провину, а й допущені провини протягом останніх років
Комітет з етики компанії, як правило, утворюється
 
Представниками всіх підрозділів компанії та правоохоронних органів
 
Групою вищих керівників компанії, на яких покладено обов\\\'язок спостерігати за дотриманням працівниками етичних принципів і ухвалювати рішення у разі виникнення спірних ситуацій
 
Людьми, які не працюють у цій компанії, але є лідерами громадської думки та мають репутацію високоморальних особистостей
 	
Специфіку моральних відносин всередині трудового колективу досліджує
 
Мікроетика
 
Макроетика
 
Глобальна етика
При спілкуванні з підлеглими доцільно застосовувати
 
Принцип емоційної нейтральності
 
Принцип ефективного суб’єктивізму
 
Принцип «розумної нав’язуваності»
 	
Як співвідносяться етика та етикет?
 
Етикет є вираженням етичного
 
Не пов’язані між собою
 
Етика є зовнішньою формою етикету
 	
Який з перерахованих видів листів обов’язково писати від руки?
 
З висловлюванням вдячності
 
Рекомендаційні
 
Листи-відмови
 	
Заявлена політика – це
 
Стійка модель поведінки людей і організацій, що сформувалася стихійно
 
Загальний опис порядку дій компанії та її співробітників у конкретних ситуаціях, що стосуються питання етики і моралі (конфлікти інтересів, дотримання законів, патентна практика, подарунки співробітникам, надання їм рівних можливостей)
 
Поширення різнорідної інформації про організацію
Глобальний Договір ООН (Global Compact) – це
 
Мережа державних структур, організована з метою контролю дотримання соціальної відповідальності бізнесом та нагляду за підприємствами
 
Регуляторний документ, що керує поведінкою та діяльністю компаній, не оцінює їх та не тисне на компанії з цього приводу
 
Добровільна міжнародна мережа, ініційована з метою підтримки участі як приватного сектору, так і інших соціальних дійових осіб у заохоченні відповідального корпоративного громадянства, залучення корпорацій до розв’язання глобальних проблем цивілізації
 	
Яка з вищенаведених особливостей дійсно притаманна професійній етиці?
 
Порушення загальних моральних установок не має наслідком порушення професійної етики
 
Моральні якості людини розглядаються як одна з умов її професійної придатності
 
Професійна етика сприяє у вирішенні професійних завдань, але спричиняє конфлікт інтересів суспільства і особистості у межах певної професійної групи
 	
До найбільш поширених етичних проблем, що виникають всередині організацій, можна назвати наступні
 
Проблема конфлікту інтересів; проблема якості продуктів і послуг; проблема сумління
 
Проблема працюючих пенсіонерів; проблема контролюючих органів; проблема особистих зв’язків
 
Етична перевага не залучених; проблема службових викриттів; проблема неправильних управлінських рішень
 	
Цілі розвитку тисячоліття затверджено
 
Декларацією тисячоліття ООН
 
Планом ПРОООН в Україні
 
Парламентською Асамблеєю Ради Європи
 	
В Україні Глобальний договір ООН
 
Досі не набув чинності
 
Набув чинності у 2006 році
 
Набув чинності у 2010 році
Найбільш почесний вид прийому
 
«Бранч»
 
«Обід»
 
«Вечеря»
 	
Дж. Мур правила, які відносяться до думок, відчуттів, бажань, називав
 
Аксіологічними правилами
 
Правилами обов’язку
 
Ідеальними правилами
	
Моральний кодекс – це
 
Документ, який регламентує права і професійні обов’язки працівника відповідно до займаної посади
 
Періодичне видання, яке містить інформацію про поточні події в діяльності підприємства
 
Формальний виклад етичних і соціальних цінностей організації, покликаний донести до співробітників принципи, яких дотримується компанія