Вплив засобів масової інформації на молодь (ID:1124828)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………..……. 3
Розділ І. Масова інформація в системі соціального
формування особистості
1.1. Форми і засоби засобів масової інформації………………….… 4
1.2. Функції масової інформації…………………………………..….. 5
Розділ ІІ. Вплив масової інформації на соціальне виховання
2.1. Вплив засобів масової інформації на
соціалізацію молоді……………………………………………...…….. 11
2.2. Соціально-психологічний вплив ЗМІ………………….……….. 16
Розділ ІІІ. Соціологія засобів масової інформації
3.1. Специфіка засобів масової інформації…………………..……… 21
3.2. Основні об’єкти соціологічних досліджень
засобів масової інформації……………………………………..……. 22
3.3. Ефективність засобів масової інформації……………….…….. 24
Розділ ІV. Проблеми формування ціннісних орієнтацій
молоді засобами радіо………………………………………………………… 25
Висновки ……………………………………………………….……………… 27
Список літератури………………………………………………..…………….. 28
Додатки……………………………………………………….………………… 29
Зразок роботи
ВСТУП
У сучасний період розвитку українського суспільства успішне рішення політичних, економічних і соціальних задач усе більше залежить від дії такого суб'єктивного фактора як соціальна активність особистості. Важливу роль у формуванні активності грають засоби масової інформації. Про зростаючу роль друкованих видань, радіо і телебачення в суспільному житті країни свідчать їхній бурхливий ріст, поширеність і доступність масової інформації. Друковане й усне слово, телевізійне зображення здатні в найкоротший термін досягти самих віддалених районів, проникнути в будь-яке соціальне середовище.
Широкі можливості засобів масової інформації викликають необхідність вивчати механізми їхнього функціонування і розвитку, ефективність впливу на аудиторію.
На відміну від традиційного підходу до вивчення ефективності засобів масової інформації, обмеженого аналізом споживання аудиторією масової інформації, при якому виміряються головним чином масштаби "охоплення" газетами, радіо і телебаченням багатомільйонних аудиторій, системний підхід дозволяє визначити, що масштаби реального впливу ЗМІ на соціальну активність особистості поки ще далекі від очікуваного.
Установлено, що масово-комунікаційна діяльність сучасної людини, зв'язана зі споживанням, використанням і виробництвом масової інформації, при тотальній поширеності і доступності інформація стає необхідною умовою і засобом здійснення практично будь-якої соціальної діяльності: суспільно-політичної, пізнавальної, трудової і ін. Однак це відбувається лише тоді, коли зміст і форма масової інформації змінюється відповідно до інформаційних інтересів і потреб людей.
Соціологічне дослідження проблем ефективності ЗМІ, впровадження їхніх результатів у журналістську практику буде сприяти більш повному відображенню процесу соціально-економічного розвитку суспільства.
Інші роботи з даної категорії: